دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Malcolm Tight
سری:
ISBN (شابک) : 9780080461502, 0762312440
ناشر: Emerald Group Publishing Limited
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 319
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب International Relations, Volume 3 (International Perspectives on Higher Education Research) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب روابط بین الملل، جلد 3 (دیدگاه بین المللی پژوهش در آموزش عالی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این سومین جلد از «چشماندازهای بینالمللی درباره تحقیقات آموزش عالی» است، مجموعهای که هدف آن ارائه چیزی از انواع تحقیقاتی است که در سیستمهای آموزش عالی و مسائل خارج از آمریکای شمالی انجام میشود. موضوع این جلد روابط بینالملل یا چگونگی ارتباط دانشجویان، دانشگاهیان، دانشگاهها و نظامهای آموزش عالی با یکدیگر در سراسر مرزهای بینالمللی است. این کتاب عمداً قصد دارد تا تنوعی از ایده ها و رویکردها را منتقل کند. بنابراین، شامل مشارکتهای محققانی است که در استرالیا، مکزیک، هلند، نیوزلند و بریتانیا کار میکنند. نمونه هایی از استراتژی های کمی و کیفی برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها؛ و رویکردهای روششناختی از تحلیل تاریخی و سیاستگذاری تا بازتاب خود. آنچه تحت عنوان روابط بین الملل مورد توجه قرار می گیرد نیز عمداً گسترده شده است. بنابراین، یازده فصل کتاب به بررسی حرکت فرامرزی و بین سیستمهای نه تنها دانشجویان و دانشگاهیان، بلکه به سیاستها و ایدهها میپردازد. این کتاب توسط مالکوم تایت، استاد آموزش عالی در دانشگاه لنکستر در بریتانیا ویرایش شده است.
This is the third volume of "International Perspectives on Higher Education Research", a series which aims to feature something of the variety of research being undertaken into higher education systems and issues outside of North America. The theme of this volume is international relations, or how students, academics, universities and higher education systems relate to each other across international borders. The book deliberately sets out to convey a diversity of ideas and approaches. Thus, it includes contributions from researchers working in Australia, Mexico, the Netherlands, New Zealand and the United Kingdom; examples of quantitative and qualitative strategies for data collection and analysis; and methodological approaches ranging from historical and policy analysis to self reflection. What is being considered under the theme of international relations has also been kept deliberately broad. Thus, the eleven chapters in the book examine the movement across borders and between systems of not only students and academics, but also policies and ideas. The book is edited by Malcolm Tight, Professor of Higher Education at Lancaster University in the United Kingdom.