ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advances in Hospitality and Leisure, Volume 3 (Advances in Hospitality and Leisure)

دانلود کتاب پیشرفت در مهمان نوازی و اوقات فراغت، جلد 3 (پیشرفت در مهمان نوازی و اوقات فراغت)

Advances in Hospitality and Leisure, Volume 3 (Advances in Hospitality and Leisure)

مشخصات کتاب

Advances in Hospitality and Leisure, Volume 3 (Advances in Hospitality and Leisure)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0762314451, 9780080475561 
ناشر: JAI Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 239 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Hospitality and Leisure, Volume 3 (Advances in Hospitality and Leisure) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در مهمان نوازی و اوقات فراغت، جلد 3 (پیشرفت در مهمان نوازی و اوقات فراغت) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیشرفت در مهمان نوازی و اوقات فراغت، جلد 3 (پیشرفت در مهمان نوازی و اوقات فراغت)

«پیشرفت‌ها در مهمان‌نوازی و اوقات فراغت»، مجموعه‌ای با نقد و بررسی که سالانه منتشر می‌شود، بینش تازه‌ای از مجموعه‌ای از مطالعات علمی مربوط به مهمان‌نوازی، اوقات فراغت، و گردشگری ارائه می‌کند و در عین حال انجمنی را برای تحریک بحث‌ها در مورد مسائل معاصر و گرایش‌های نوظهور ضروری فراهم می‌کند. پیشرفت تئوری و همچنین شیوه های حرفه ای از دیدگاه جهانی. تمرکز اصلی این مجموعه، افشای روش‌های ابداعی تحقیق است تا الهام‌بخش موضوعات تحقیقاتی جدیدی باشد که حیاتی هستند و تا حد زیادی مورد غفلت قرار گرفته‌اند. این مجموعه تلاش می‌کند تا نیازهای مردمی را که مایل به انتشار ایده‌ها، مفاهیم و نظریه‌های اساسی ناشی از تحقیقات علمی هستند، برطرف کند. خوانندگان بالقوه ممکن است متون مفیدی را بازیابی کنند که به ترسیم برنامه های تحقیقاتی جدید کمک می کند، موضوعات قابل اجرا را برای کار پایان نامه پیشنهاد می کند، و دانش موضوعات جدید یادگیری را افزایش می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Advances in Hospitality and Leisure", a peer-review serial published annually, delivers refreshing insights of a host of scientific studies pertaining to hospitality, leisure, and tourism while providing a forum to stimulate discussions on contemporary issues and emerging trends essential to theory advancement as well as professional practices from a global perspective. The main focus of this series is to divulge the innovative methods of inquiry so as to inspire new research topics that are vital and have been in large neglected. The series attempts to address the needs of the populace willing to disseminating seminal ideas, concepts and theories derived from scholarly investigations. Potential readers may retrieve useful texts helping outline new research agendas, suggest viable topics for a dissertation work, and augment the knowledge of the new subjects of learning.



فهرست مطالب

AdvancesinHospitalityandLe1223_f.jpg......Page 1
List of Contributors......Page 2
Aims and submission guidelines......Page 4
Editorial board......Page 5
Introduction......Page 6
Methodology......Page 10
Discussions and Findings......Page 12
Conclusion......Page 18
References......Page 19
Introduction......Page 21
Research Area......Page 24
Sampling......Page 25
Dependent (Grouping) Variable......Page 26
Data Analysis......Page 27
Factor Analysis of Leisure Activities......Page 29
Discriminant Analysis......Page 30
Theoretical Implications......Page 34
Practical Implications......Page 36
References......Page 38
Introduction......Page 40
The Norfolk Island Tourism Industry......Page 42
The Significance of Generations......Page 44
Methodology......Page 48
Implications for Norfolk Island......Page 50
Conclusion......Page 53
References......Page 54
Impacts of an Intervention Event on Museum Visitations......Page 56
Introduction......Page 57
Logistic Regression Models......Page 58
Other Models......Page 59
Studies in Projecting Tourist Flows......Page 60
Background of the Metropolitan Museum of Art......Page 62
Specifications of Forecasting Models......Page 63
Findings......Page 65
Application of Results and Conclusions......Page 66
References......Page 67
Introduction......Page 70
Company Size......Page 73
Financial Resources......Page 74
Computer Competency......Page 75
Benefits of Adoption......Page 76
Research Methodology......Page 77
Company Size......Page 78
Financial Resources......Page 79
Computer Competency......Page 80
Benefits of Adoption......Page 81
Future Research and Limitations......Page 82
Conclusion......Page 83
References......Page 84
Introduction......Page 88
A Nationwide Panic Caused in Taiwan......Page 89
A Worldwide Panic and the WHO-Prompted Travel Recommendations......Page 91
Related Research on Crisis Management......Page 92
Purpose of Study......Page 93
Research Instrument......Page 94
Results......Page 95
Findings and Discussions......Page 100
Conclusion......Page 102
References......Page 103
Introduction......Page 106
Customer Satisfaction/Dissatisfaction......Page 108
Service Failure......Page 109
Service Recovery......Page 110
Fairness......Page 111
Methodology......Page 113
Research Purpose Two: What Type (Initial Satisfaction, Service Recovery, Double Deviation) of Service Encounter Outcome is most Recalled by Customer when Relating stories about their Service Encounter?......Page 116
Research Purpose Four: Which Forms of ‘‘Fairness’’ are Predominantly Evident in Recalled Service Encounters for Satisfied and Dissatisfied Respondents?......Page 118
Research Purpose Five: Which Types of Fairness are Reported most Frequently in Recalled Service Encounters?......Page 119
Suggestions for Future Research......Page 120
References......Page 126
New Service Development: Preliminary Findings on Process Development and Assessment from the Greek Hotels......Page 129
Introduction......Page 130
Modeling NSD Processes......Page 131
NSD Measurement......Page 133
Design of the Research Instrument......Page 135
Sample Design and Targeting......Page 136
Data Analysis and Discussion......Page 139
New Services’ Portfolio......Page 140
NSD Processes and Activities......Page 141
Conclusion and Implications of the Findings......Page 144
References......Page 147
The Influence of the Intensity of Collaboration and Type of Management on the Performance of Swiss Hotels......Page 150
Introduction......Page 151
Effect of the Intensity of Collaboration on a Firm’s Performance......Page 152
Effect of Type of Management on a Firm’s Performance......Page 154
Measurement of Collaboration Effect on a Firm’s Performance......Page 155
Method......Page 157
Description of the Respondent Sample......Page 159
Effect of Intensity of Collaboration on the Performance of Swiss Collaborating Hotels......Page 161
Effect of Type of Management on the Performance of Swiss Collaborating Hotels......Page 163
Conclusion and Discussion......Page 166
References......Page 168
Introduction......Page 172
Previous Research on Inquiry Conversion and Website Effectiveness......Page 174
Method......Page 176
General Overview......Page 178
Process Quality: Responsiveness and Efficiency......Page 180
Technical Quality: Configuration of Corporate Website......Page 183
Conclusion and Recommendations......Page 186
Limitations and Future Research......Page 188
References......Page 190
Introduction......Page 192
Method and Results......Page 196
Conclusions......Page 199
References......Page 200
Introduction......Page 202
Tourist’s Environmental Impact......Page 203
Globally Environmental Impact in Air Travel......Page 204
Study Site......Page 205
Method and Analysis......Page 206
Discussions......Page 210
References......Page 212
Introduction......Page 214
Methods and Results......Page 217
Discussions......Page 225
References......Page 226
Introduction......Page 227
Method......Page 229
High Expectations Towards the Hotel Sevicescape......Page 231
High Expectations with Business Woman Traveller than Leisure Traveller......Page 233
Hotel Grading as an Imprecise Indicator for Woman Travellers......Page 234
Conclusion......Page 235
References......Page 237
18.pdf......Page 238




نظرات کاربران