دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Daniel Redwood. Carl S. Cleveland
سری:
ISBN (شابک) : 0323018122, 9780323018128
ناشر: Mosby, Elsevier Science
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 210
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 113 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Fundamentals of Chiropractic به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اصول کایروپراکتیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب درسی، فلسفه و تاریخچه، اصول و کاربردهای اساسی کایروپراکتیک را در عمل معرفی و توضیح می دهد. علاوه بر پوشش تکنیکهای مراقبت کایروپراکتیک، آناتومی، بیومکانیک و فیزیولوژی و همچنین تحلیل ستون فقرات و روشهای تشخیصی را نیز مورد بحث قرار میدهد. مسائل کلیدی علمی و فلسفی در جامعه کایروپراکتیک مورد بررسی قرار می گیرد. مطالب ارائه شده به وضوح در قالبی آسان برای دنبال کردن، اصطلاحات ناآشنا را تعریف می کند، مفاهیم را توضیح می دهد و نشان می دهد، و ایده ها را از طریق بررسی و سوالات تفکر انتقادی تقویت می کند. گستره وسیع کتاب ها و بحث در مورد موضوعات متنوع آن را برای دانش آموزان یا هر کسی در جامعه کایروپراکتیک ایده آل می کند.
This textbook introduces and explains basic chiropractic philosophy and history, principles, and applications in practice. In addition to covering chiropractic care techniques, it also discusses anatomy, biomechanics, and physiology, as well as spinal analysis and diagnostic procedures. Key scientific and philosophical issues within the chiropractic community are addressed. Clearly presented material in an easy-to-follow format defines unfamiliar terms, explains and illustrates concepts, and reinforces ideas through review and critical thinking questions. The books broad scope and discussions of diverse topics make it ideal for students or anyone in the chiropractic community.
fundamental_of_ciropratic__chp......Page 1
chp_2......Page 32
chp_3......Page 45
part2_ch4......Page 59
chp_5......Page 105
ch_6......Page 132
ch_7......Page 144
ch_8......Page 165
ch_9......Page 193