ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A History of the Byzantine State and Society

دانلود کتاب تاریخ دولت و جامعه بیزانس

A History of the Byzantine State and Society

مشخصات کتاب

A History of the Byzantine State and Society

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Stanford University Press 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 1039 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 61 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب A History of the Byzantine State and Society به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریخ دولت و جامعه بیزانس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریخ دولت و جامعه بیزانس

این اولین تاریخ جامع و به روز بیزانس است که تقریباً در شصت سال گذشته ظاهر شده است و اولین تاریخی است که هم دولت بیزانس و هم جامعه بیزانس را پوشش می دهد. از ق.م آغاز می شود. 285، زمانی که امپراتور دیوکلتیان آنچه را که به بیزانس تبدیل شد از امپراتوری روم غربی جدا کرد، و در سال 1461، زمانی که آخرین پاسگاه های بیزانس به دست ترکان عثمانی افتاد، پایان یافت. نویسنده با استناد به منابع فراوان و آثار مدرن، به تحولات سیاسی و اجتماعی می پردازد. به عنوان یک داستان زنده، که بخشی در روایت مفصل و بخشی در مقالاتی که تغییرات بلندمدت را روشن می کند، روایت می شود. او از کلیشه ها دوری می کند و ارتدکس های قدیمی و جدید تاریخی مانند ضعف مداوم اقتصاد بیزانس و اهمیت فراگیر مردان مقدس در اواخر باستان را رد می کند. توجه زیادی به زندگی پیچیده دربار و بوروکراسی می شود که به ما صفت بیزانس داده است. . با 221 تصویر و 18 نقشه که متن را تکمیل می کند، تاریخ دولت و جامعه بیزانس باید برای مدت طولانی به عنوان تاریخ استاندارد بیزانس نه فقط برای دانشجویان و دانش پژوهان، بلکه برای همه خوانندگان باقی بماند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is the first comprehensive and up-to-date history of Byzantium to appear in almost sixty years, and the first ever to cover both the Byzantine state and Byzantine society. It begins in a.d. 285, when the emperor Diocletian separated what became Byzantium from the western Roman Empire, and ends in 1461, when the last Byzantine outposts fell to the Ottoman Turks.Drawing on a wealth of original sources and modern works, the author treats political and social developments as a single vivid story, told partly in detailed narrative and partly in essays that clarify long-term changes. He avoids stereotypes and rejects such old and new historical orthodoxies as the persistent weakness of the Byzantine economy and the pervasive importance of holy men in Late Antiquity.Much attention is paid to the complex life of the court and bureaucracy that has given us the adjective byzantine. With 221 illustrations and 18 maps that complement the text, A History of the Byzantine State and Society should long remain the standard history of Byzantium not just for students and scholars but for all readers.





نظرات کاربران