ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Psychotherapy of Love: Psychosynthesis in Practice

دانلود کتاب روان درمانی عشق: روان سنتز در عمل

A Psychotherapy of Love: Psychosynthesis in Practice

مشخصات کتاب

A Psychotherapy of Love: Psychosynthesis in Practice

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 205 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 99 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب A Psychotherapy of Love: Psychosynthesis in Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روان درمانی عشق: روان سنتز در عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روان درمانی عشق: روان سنتز در عمل

این کتاب نشان می دهد که روان سنتز در عمل تجربی روان درمانی چگونه است. روان‌پزشکی که در ابتدا توسط روان‌پزشک ایتالیایی روبرتو آساجیولی طراحی شد، یکی از اولین روان‌شناسی‌های غربی است که از لحاظ نظری هم ابعاد روان‌شناختی و معنوی فرد را در بر می‌گیرد و هم به درمان و رشد در هر دو این سطوح می‌پردازد. در واقع، رویکردی به روان‌درمانی ارائه می‌دهد که بر پایه عشق نوع‌دوستانه بنا شده است، عشقی که انگیزه ذاتی را در انسان پرورش می‌دهد تا کل آنچه را که هستند در آغوش بگیرد و به فعلیت برساند. نویسندگان جان فیرمن و آن گیلا بررسی می‌کنند که چگونه این عشق نوع دوستانه همدلانه بر وضعیت درمانی واقعی تأثیر می‌گذارد و چه چیزی برای درمانگر در ارائه این عشق به دیگری دخیل است. آن‌ها شامل مدل‌ها و نظریه‌های مبتنی بر تجربی، مطالعات موردی از دیدگاه مراجع و درمانگر، و دعوتی برای افراد حرفه‌ای و غیرمتخصص به بازتاب خود، کار درونی و تعهد لازم برای عشق ورزیدن و کار در این عمق هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book shows what psychosynthesis looks like in the empirical practice of psychotherapy. Originally conceived by Italian psychiatrist Roberto Assagioli, psychosynthesis is one of the first Western psychologies to include theoretically both the psychological and spiritual dimensions of the person and to address healing and growth at both of these levels. In effect, it offers an approach to psychotherapy founded in altruistic love, a love that nurtures the innate drive within human beings to embrace and actualize the whole of who they are. Authors John Firman and Ann Gila explore how this empathic altruistic love impacts the actual therapeutic situation and what is involved for the therapist in providing this love for another. They include experientially based models and theory, case studies from both the client and therapist perspectives, and an invitation for both the professional and the layperson to the self-reflection, inner work, and commitment necessary to love and work at this depth.





نظرات کاربران