ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hope and Healing for Kids Who Cut: Learning to Understand and Help Those Who Self-Injure

دانلود کتاب امید و شفای کودکانی که قطع می کنند: یادگیری درک و کمک به کسانی که خود را مجروح می کنند

Hope and Healing for Kids Who Cut: Learning to Understand and Help Those Who Self-Injure

مشخصات کتاب

Hope and Healing for Kids Who Cut: Learning to Understand and Help Those Who Self-Injure

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Zondervan/Youth Specialties 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 164 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 58 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Hope and Healing for Kids Who Cut: Learning to Understand and Help Those Who Self-Injure به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب امید و شفای کودکانی که قطع می کنند: یادگیری درک و کمک به کسانی که خود را مجروح می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب امید و شفای کودکانی که قطع می کنند: یادگیری درک و کمک به کسانی که خود را مجروح می کنند

ممکن است متوجه آنها شده باشید --- بچه هایی که درد خود را زیر آستین بلند یا مچ بند پنهان می کنند. یا ممکن است هرگز متوجه آنها نشوید --- کسانی که به نظر می رسد زندگی مشترکی دارند به جز راز عمیقی که در زیر لباس های خود پنهان می کنند. این دیگر یک مسئله حاشیه ای نیست که فقط در شدیدترین موارد رخ می دهد. حقیقت این است که امروزه بسیاری از نوجوانان با ایجاد درد جسمی بر خود با درد عاطفی خود دست و پنجه نرم می کنند، چه ما بتوانیم آن را در ظاهر ببینیم یا نه. در حالی که ممکن است هرگز انگیزه های خودزنی و خودزنی را به طور کامل درک نکنیم، می توانیم شروع کنیم به درک اینکه چرا برخی از نوجوانان کوتاهی می کنند، و مهمتر از آن، می توانیم یاد بگیریم که چگونه کمک کنیم. امید و شفا برای بچه‌هایی که کات می‌کنند، شما را به دنیای خودآزاری می‌برد و تعریف می‌کند که چیست --- و چه چیزی نیست. داستان هایی از نوجوانان و بزرگسالان جوانی که با میل به صدمه زدن به خود دست و پنجه نرم می کنند می شنوید و یاد می گیرید که علائم خود آسیبی را تشخیص دهید. علاوه بر این، مشاور و استاد، مارو پنر به شما کمک خواهد کرد تا چرخه اعتیاد را که برای بسیاری از نوجوانان آسیب دیده به زندگی روزمره تبدیل شده است، درک کنید، و او ابزار و حکمت را در اختیار شما قرار می دهد تا به فرد آسیب رسان کمک کند تا امید و شفا پیدا کند. چه کسی را می شناسید که در حال قطع کردن است، یا خودتان با این اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، امید و شفا برای کودکانی که قطع می کنند چیزی است که می خواهید در جعبه کمک های اولیه خود داشته باشید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

You may have noticed them---the kids who are hiding their pain under long sleeves or wristbands. Or you might never notice them---the ones who seem to have life together except for the deep secret that they keep hidden beneath their clothes. This is no longer a fringe issue that occurs only in the most extreme cases. The truth is that many teens today are dealing with their emotional pain by inflicting physical pain upon themselves, whether we can see it on the surface or not. While we may never fully understand the motives behind self-mutilation and cutting, we can begin to understand why some teens cut, and more importantly, we can learn how to help. Hope and Healing for Kids Who Cut will take you into the world of self-injury, defining what it is---and what it is not. Youll hear stories from teens and young adults who struggle with the urge to hurt themselves, and youll learn to recognize the signs of self-injury. In addition, counselor and professor, Marv Penner will help you understand the cycle of addiction, that has become everyday life for so many hurting teens, and he ll give you the tools and wisdom to help a self-injurer find hope and healing. Whether you know someone who is cutting, or you are struggling with this addiction yourself, Hope and Healing for Kids Who Cut is something you want to have in your first-aid kit.





نظرات کاربران