ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Pleasures and Treasures of Britain. A Discerning Travellers Companion

دانلود کتاب لذت ها و گنجینه های انگلیس. یک همسفر مسافران فهیم

مشخصات کتاب

The Pleasures and Treasures of Britain. A Discerning Travellers Companion

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1550021591 
ناشر: Dundurn Press 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 440 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Pleasures and Treasures of Britain. A Discerning Travellers Companion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لذت ها و گنجینه های انگلیس. یک همسفر مسافران فهیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب لذت ها و گنجینه های انگلیس. یک همسفر مسافران فهیم

کتابی به زبان انگلیسی خطاب به مسافرانی که قصد بازدید از انگلستان را دارند. این نشریه اطلاعاتی در مورد شهرستان ها و شهرهای بزرگ کشور، تاریخچه و جاذبه های آنها، تئاترها و مغازه ها، مغازه های عتیقه فروشی و گالری های هنری، میخانه ها و رستوران ها و غیره ارائه می دهد. در یک شهر بریتانیا - بسیاری از اطلاعات را نمی توان در روزنامه های محلی یا مرکز اطلاعات توریستی یافت، مانند برخی از آنها خوب است. اگر به فرهنگ یا هنر علاقه دارید، این کتاب باید یک همراه ارزشمند در سفر باشد. این کتاب به ده منطقه جغرافیایی تقسیم شده است - جنوب غربی، جنوب، لندن، شرق، میدلندز شرقی، میدلند غربی، ولز. ، ایرلند شمالی، شمال و اسکاتلند. هر بخش شهر با یک مقدمه تاریخی مختصر و قابل دسترس با ذکر مکان های اصلی دیدنی آغاز می شود. پس از آن یک پیاده‌روی در اطراف شهر انجام می‌شود که در یک پارکینگ مرکزی شروع و به پایان می‌رسد. پیاده‌روی به تفصیل نحوه دسترسی به بیشتر مکان‌هایی که قبلا ذکر شد را توضیح می‌دهد. پس از آن فهرستی با جزئیات مربوط به موزه ها، گالری های هنری و ساختمان های عمومی ارائه می شود. این کتاب همچنین جزئیات کامل صحنه تئاتر حرفه ای محلی را ارائه می دهد، در حالی که بخش سینما بر برنامه های جایگزین و همچنین فیلم های تجاری تمرکز دارد. موسیقی نیز به خوبی پوشش داده شده است، با سالن‌های کنسرت و جشنواره‌ها و همچنین جزئیات اپرا، باله و رقص. به هر کتابفروشی واقعاً خوبی اشاره شده است، از جمله موسسات دست دوم و عتیقه. گالری‌های هنری تجاری، همراه با تخصص آنها، و همچنین مغازه‌ها و بازارهای عتیقه‌فروشی فهرست شده‌اند. رستوران های ذکر شده طیف گسترده ای از آشپزی خوب را پوشش می دهند، از یک ناهار یا شام مقرون به صرفه گرفته تا یک وعده غذایی خاص. خانه های عمومی به دلیل محیط و ارزش آشپزی خود انتخاب می شوند. مناطقی که با نویسندگان و هنرمندان خاصی ارتباط دارند ذکر شده است و بخش ویژه ای به بررسی افسانه ها، افسانه ها، ارواح، شخصیت ها، داستان های بلند و رویدادهای غیر معمول یک منطقه می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران