ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Getting Started with RStudio

دانلود کتاب شروع کار با RStudio

Getting Started with RStudio

مشخصات کتاب

Getting Started with RStudio

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1449309038, 9781449309039 
ناشر: O'Reilly Media 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Getting Started with RStudio به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع کار با RStudio نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع کار با RStudio

برای استفاده و برنامه نویسی R، نرم افزار منبع باز محبوب برای محاسبات آماری و گرافیک، به محیط توسعه یکپارچه RStudio (IDE) شیرجه بزنید. این کتاب مختصر مروری بر RStudio و همچنین دستورالعمل‌های عملی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، تولید گزارش‌ها و توسعه بسته‌های نرم‌افزار R را در اختیار کاربران جدید و با تجربه قرار می‌دهد. منبع باز RStudio IDE بسیاری از ابزارهای کدنویسی قدرتمند را در یک رابط بصری و آسان برای یادگیری گرد هم آورده است. با این راهنما، نحوه استفاده از اجزای اصلی آن - از جمله کنسول، ویرایشگر کد منبع و نمایشگر داده - را از طریق توضیحات و مطالعات موردی یاد خواهید گرفت. شروع به کار با RStudio هم به عنوان مرجع و هم مقدمه ای برای این IDE منحصر به فرد عمل می کند. از RStudio برای ارائه پشتیبانی پیشرفته برای جلسات تعاملی R استفاده کنید. داده های خام را به سرعت با چندین مؤلفه RStudio تمیز و قالب بندی کنید دستورات R را با ویرایشگر کد RStudio ویرایش کنید و آنها را به راحتی در توابع ترکیب کنید. یافتن و استفاده از بیش از 3000 بسته الحاقی در سرویس R's CRAN بسته‌های R خود را با ویرایشگر کد و اجزای مرتبط توسعه و مستندسازی کنید گزارش‌های PDF با یک کلیک در RStudio با ترکیبی از متن و خروجی R ایجاد کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dive into the RStudio Integrated Development Environment (IDE) for using and programming R, the popular open source software for statistical computing and graphics. This concise book provides new and experienced users with an overview of RStudio, as well as hands-on instructions for analyzing data, generating reports, and developing R software packages. The open source RStudio IDE brings many powerful coding tools together into an intuitive, easy-to-learn interface. With this guide, you’ll learn how to use its main components—including the console, source code editor, and data viewer—through descriptions and case studies. Getting Started with RStudio serves as both a reference and introduction to this unique IDE.Use RStudio to provide enhanced support for interactive R sessions Clean and format raw data quickly with several RStudio components Edit R commands with RStudio’s code editor, and combine them into functions Easily locate and use more than 3,000 add-on packages in R’s CRAN service Develop and document your own R packages with the code editor and related components Create one-click PDF reports in RStudio with a mix of text and R output





نظرات کاربران