دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Helen Timperley
سری: Expanding Educational Horizons
ISBN (شابک) : 0335244041, 9780335244041
ناشر: McGraw-Hill (Open University Press)
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 226
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Realizing the Power of Professional Learning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تحقق قدرت یادگیری حرفه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
توسعه حرفه ای معلمان اغلب به عنوان نوشدارویی برای بهبود مدارس ترویج می شود، اما به ندرت به وعده خود عمل می کند. این کتاب رویکردی را برای یادگیری حرفه ای ایجاد می کند که معلمان را برانگیخته و منجر به پیشرفت های چشمگیر در یادگیری دانش آموزان شده است، به ویژه برای دانش آموزانی که به طور سنتی در مدرسه پیشرفت کمتری دارند. همانطور که تحقیقات زیربنایی نشان می دهد، این رویکرد در چندین کشور با نتایج مثبت ثابت موفقیت آمیز بوده است. این کتاب با شناسایی تغییراتی که برای تحقق قدرت یادگیری حرفهای در ارتقای مشارکت، یادگیری و رفاه دانشآموز باید اتفاق بیفتد، آغاز میشود. برخی از تغییرات در تفکر عبارتند از: حرکت از توسعه حرفه ای به یادگیری حرفه ای قرار دادن یادگیری دانش آموز در قلب یادگیری حرفه ای تمرکز بر دانش و مهارت هایی که باید یاد بگیرند به جای اشکال ارائه تمرکز بر تقاضای مضاعف که هم بلافاصله عملی و هم در حال توسعه است. اصول اساسی برای حل مشکلات جدید در آینده در قلب کتاب یک چرخه تحقیق و دانش سازی برای معلمان است که برای درک قدرت یادگیری حرفه ای نقش اساسی دارد. این چرخه با تحقیق در مورد چگونگی یادگیری افراد و معنای حرفه ای بودن است. فصلهای بعدی مشخص میکنند که رهبران مدارس و فراتر از آن چه میتوانند برای حمایت از یادگیری معلم به روشهایی انجام دهند که مستقیماً به دانشآموزان منتفع شود. در سرتاسر کتاب نمونههایی از تجربیات واقعی معلمان و رهبران ابتدایی و متوسطه در سه کشور (بریتانیا، کانادا و نیوزلند) وجود دارد که معنای مشارکت در یادگیری حرفهای را به روشهایی که معلمان را هیجانزده میکند و به دانشآموزانشان سود میرساند را زنده میکند. این خواندن برای معلمانی ضروری است که میخواهند یادگیری حرفهای خود را به شیوههایی تحت کنترل درآورند که برای دانشآموزان و رهبران مدرسهشان با مسئولیت ارتقای یادگیری حرفهای و دانشآموز تفاوت ایجاد کند.
Teacher professional development is often promoted as a panacea for improving schools but it rarely lives up to its promise. This book develops an approach to professional learning that has motivated teachers and resulted in impressive improvements in student learning, particularly for students who traditionally underachieve in school. As the underpinning research shows, the approach has proven successful in several countries with consistently positive outcomes. The book begins by identifying the shifts that need to happen for the power of professional learning to be realized in promoting student engagement, learning and well-being. Some shifts in thinking include: Moving from professional development to professional learning Putting student learning at the heart of professional learning Focusing on the knowledge and skills to be learned rather than the forms of delivery Focusing on the double-demand of being both immediately practical and developing underlying principles so that new problems can be solved in the future At the heart of the book is an inquiry and knowledge building cycle for teachers that is central to realizing the power of professional learning. The cycle is underpinned by research on how people learn and what it means to be a professional. Later chapters identify what leaders in schools and beyond can do to support teacher learning in ways that directly benefit students. Throughout the book there are case examples of real experiences of primary and secondary teachers and leaders across three countries (UK, Canada and New Zealand) that bring alive what it means to engage in professional learning in ways that excite teachers and benefit their students. This is essential reading for teachers who want to take control of their own professional learning in ways that make a difference to their students and school leaders with responsibility for promoting professional and student learning.
Title ......Page 4
Copyright ......Page 5
Contents......Page 6
Series Editors’ introduction......Page 10
Preface......Page 16
Acknowledgements......Page 25
1 From Professional Development to Professional Learning......Page 28
2 Finding Out About Students......Page 52
3 Building Teacher Knowledge......Page 73
4 Checking New Opportunities for Students......Page 97
5 School Leaders as Leaders of Learning......Page 118
6 Bringing the Parts of the Cycle Together......Page 142
7 Some Challenges in Facilitating Professional Learning......Page 166
8 Keeping It All Going......Page 189
Notes......Page 211
Index......Page 220
Adverts ......Page 224
Back cover......Page 226