ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bring Me Home for Christmas

دانلود کتاب مراسم خانه را برای کریسمس بیاور

Bring Me Home for Christmas

مشخصات کتاب

Bring Me Home for Christmas

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Virgin River 
ISBN (شابک) : 1459215176, 9781459215177 
ناشر: MIRA 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 227 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Bring Me Home for Christmas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مراسم خانه را برای کریسمس بیاور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مراسم خانه را برای کریسمس بیاور

امسال، بکا تیم اولین مورد را در لیست آرزوهای کریسمس خود می داند - غلبه بر دنی کاتلر. سه سال پیش، دنی قبل از رفتن به جنگ، قلبش را شکست. وقت آن است که او رابطه احمقانه دانشگاهی خود را پشت سر بگذارد و ادامه دهد. بنابراین او امور را به دست خود می گیرد و به عنوان یک مهمان ناخوانده در آخر هفته شکار فقط مردان برادرش به رودخانه ویرجین می رود، شهر کوچک کوهستانی ناهمواری که دنی آن را خانه می خواند. اما زمانی که یک تصادف، دیدار بداهه او را به یک اقامت طولانی تبدیل می کند، بکا خود را در رودخانه ویرجین سرگردان می بیند. با دنی در فاصله بسیار نزدیک. در حالی که قدرت کریسمس شهر کوچک را در بر می گیرد، بکا متوجه می شود که پسری که زمانی دوستش داشت به مردی قوی و با اعتماد به نفس تبدیل شده است. و خوشمزه ترین هدیه کریسمس که او می تواند تصور کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This year, Becca Timm knows the number one item on her Christmas wish list—getting over Denny Cutler. Three years ago, Denny broke her heart before heading off to war. It's time she got over her silly college relationship and moved on. So she takes matters into her own hands and heads up to Virgin River, the rugged little mountain town that Denny calls home, as an uninvited guest on her brother's men-only hunting weekend. But when an accident turns her impromptu visit into an extended stay, Becca finds herself stranded in Virgin River. With Denny. In very close quarters. As the power of Christmas envelops the little town, Becca discovers that the boy she once loved has become a strong and confident man. And the most delicious Christmas present she can imagine.





نظرات کاربران