ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The pleasures of reading in an age of distraction

دانلود کتاب لذت خواندن در عصر حواس پرتی

مشخصات کتاب

The pleasures of reading in an age of distraction

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199747490, 9780199747498 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 171 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 537 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب The pleasures of reading in an age of distraction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لذت خواندن در عصر حواس پرتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب لذت خواندن در عصر حواس پرتی

در سال های اخیر، مفسران فرهنگی زنگ خطر را در مورد وضعیت وخیم مطالعه در آمریکا به صدا در آورده اند. آنها می گویند آمریکایی ها به اندازه کافی نمی خوانند یا کتاب های مناسب را به روش درست نمی خوانند.
در این کتاب، آلن جاکوبز استدلال می‌کند که برخلاف قیامت، خواندن در آمریکا زنده و زنده است. میلیون ها خواننده متعهد وجود دارد که از صدها کتابفروشی عظیم و کتابفروشان آنلاین حمایت می کنند. باشگاه کتاب اپرا بسیار تأثیرگذار است، و نظرسنجی اخیر NEA نشان می‌دهد که خواندن داستان‌های ادبی افزایش یافته است. با این حال، تعامل جیکوبز با دانش‌آموزان و خوانندگان کتاب‌هایش نشان می‌دهد که بسیاری از خوانندگان اعتماد ندارند. آنها تعجب می کنند که آیا خوب می خوانند، با تمرکز و دقت مناسب، با احتیاط و تشخیص کافی. بسیاری این پیام خالصانه را جذب کرده اند که خواندن، اول و مهمتر از همه، برای شما خوب است - معادل فکری خوردن کلم بروکسل. برای چنین افرادی، در واقع برای همه خوانندگان، جیکوبز توصیه‌های ساده، قدرتمند و بسیار مورد نیاز را ارائه می‌کند: از روی هوس بخوانید، آنچه را که شما را خوشحال می‌کند بخوانید، و این کار را بدون شرم انجام دهید، خواه استفان کینگ باشد یا نسخه کینگ جیمز از کتاب مقدس. . برخلاف رویکرد روشمندتر کتاب کلاسیک مورتیمر آدلر چگونه یک کتاب بخوانیم (1940)، جیکوبز راهنمای روشنگر، در دسترس، و بازیگوشانه بی احترامی را برای خوانندگان مشتاق ارائه می دهد. هر فصل بر یک جنبه از نزدیک شدن به داستان های ادبی، شعر یا غیرداستانی تمرکز دارد و کتاب همه چیز را از اختراع خواندن خاموش، خواندن پاسخگو، بازخوانی و خواندن در دستگاه های الکترونیکی بررسی می کند. لذت‌های خواندن در عصر حواس‌پرتی که به شکلی دعوت‌کننده نوشته شده است، با معیارهای یکسانی از شوخ طبعی و فرهیختگی، برای همه خوانندگان جذاب خواهد بود، خواه تازه‌کار باشند که به دنبال جهت هستند یا دست‌های پیری که به دنبال بازپس‌گیری آن هستند. لذت خواندن را که اولین بار در کودکی تجربه کردند


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران