ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tatort Frankfurt

دانلود کتاب صحنه جرم فرانکفورت

Tatort Frankfurt

مشخصات کتاب

Tatort Frankfurt

دسته بندی: خارجی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3468497075, 9783468497070 
ناشر: Langenscheidt 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 49 
زبان: German  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب صحنه جرم فرانکفورت: زبان‌ها و زبان‌شناسی، آلمانی، کتاب‌های خواندنی اقتباسی، فلیکس و تئو / کلارا و تئو / لئو و شرکت.



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Tatort Frankfurt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب صحنه جرم فرانکفورت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب صحنه جرم فرانکفورت

نمایشگاه مشهور کتاب فرانکفورت در مرکز این معما قرار می گیرد، زیرا ورنر هافینگر، دوست خبرنگار عکس هلموت و بی از هامبورگ، "برلینر لوفت" خود را برای اولین بار به نمایش می گذارد. ?ppelwoi و Handk?s توجه خود را با دست نوشته های دزدیده شده، هنرمندان خارج از دیوار و تهدیدی بزرگ برای بمب گذاری در این مرکز همایش های مشهور جهانی به اشتراک می گذارند. دانش خود را از فرهنگ آلمان و همچنین مهارت های خواندن خود را با این بیست و سومین افزوده به داستان های اسرارآمیز Helmut M?ller ما تقویت کنید. این داستان که به طور کامل به زبان آلمانی نوشته شده است، رویدادهای جاری، فرهنگ و ماجراجویی را به حداکثر می رساند. نتیجه یک توانایی آسان با بهره بالا برای سطح دو است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The famed Frankfurt Book Fair takes center stage in this mystery as Werner Hofinger, Helmut and Bea's photo journalist friend from Hamburg, premieres his "Berliner Luft". ?ppelwoi and Handk?s share their attention with stolen manuscripts, off the wall artists and a major bomb threat in this world-renowned convention center. Enhance your knowledge of German culture as well as improving your reading skills with this 23rd addition to our Helmut M?ller mystery stories. Written entirely in German, the story maximizes current events, culture and adventure. The result is a high-interest easy ready for level two ability.





نظرات کاربران