ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب In-Game: From Immersion to Incorporation

دانلود کتاب در بازی: از غوطه وری تا ادغام

In-Game: From Immersion to Incorporation

مشخصات کتاب

In-Game: From Immersion to Incorporation

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262015463, 9780262015462 
ناشر: MIT Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 234 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب In-Game: From Immersion to Incorporation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در بازی: از غوطه وری تا ادغام نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در بازی: از غوطه وری تا ادغام

بازی‌های دیجیتال طیف وسیعی از تجربیات جذاب را ارائه می‌دهند، از کاوش آرام در مناظر زیبا گرفته تا چالش‌های عمیق شناختی که توسط شبیه‌سازی‌های استراتژیک ارائه می‌شوند تا هجوم آدرنالین در تیراندازی‌های تیمی رقابتی. بازی‌های دیجیتال تجربه‌هایی را به وجود می‌آورند که به طور قابل‌توجهی با تعامل خواننده با ادبیات یا تجربه تماشاگر سینما از یک فیلم متفاوت است. در بازی In-Game، گوردون کالجا بررسی می‌کند که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود بازی‌های دیجیتال به‌طور منحصربه‌فردی درگیر شوند و فرمول‌بندی جدید، دقیق‌تر و خاص‌تری از این مشارکت ارائه می‌دهد. یکی از متداول‌ترین و در عین حال مبهم‌ترین مفاهیمی که در صنعت و دانشگاه به طور یکسان به کار می‌رود، غوطه‌وری است - احساس یک بازیکن از سکونت در فضایی که روی صفحه نمایش داده می‌شود. استفاده بیش از حد از این اصطلاح ارزش تحلیلی آن را کاهش داده و معنای آن را چه در تحلیل و چه در طراحی سردرگم کرده است. به جای اینکه غوطه وری را به عنوان یک تجربه واحد تصور کند، Calleja آن را به عنوان ترکیبی از پدیده های تجربی مختلف می بیند که از طریق گیم پلی به دست می آید. او چارچوبی (بر اساس تحقیقات کیفی) برای توصیف این پدیده ها پیشنهاد می کند: مدل درگیری بازیکن. این مدل شامل دو مرحله زمانی تشکیل‌دهنده است - فاز ماکرو که درگیری آفلاین را نشان می‌دهد و مرحله خرد که نشان‌دهنده درگیری لحظه به لحظه در طول بازی است - و همچنین شش بعد درگیری بازیکن: جنبشی، فضایی، مشترک، روایتی، عاطفی، و مسخره ترکیب تجربی تشدید شده و درونی شده می تواند به ادغام منتهی شود - مفهومی که Calleja آن را به عنوان جایگزینی برای غوطه وری مشکل ساز پیشنهاد می کند. او استدلال می کند که ادغام استعاره دقیق تری است که پایه ای محکم برای تحقیقات و طراحی آینده فراهم می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Digital games offer a vast range of engaging experiences, from the serene exploration of beautifully rendered landscapes to the deeply cognitive challenges presented by strategic simulations to the adrenaline rush of competitive team-based shoot-outs. Digital games enable experiences that are considerably different from a reader's engagement with literature or a moviegoer's experience of a movie. In In-Game, Gordon Calleja examines what exactly it is that makes digital games so uniquely involving and offers a new, more precise, and game-specific formulation of this involvement. One of the most commonly yet vaguely deployed concepts in the industry and academia alike is immersion--a player's sensation of inhabiting the space represented onscreen. Overuse of this term has diminished its analytical value and confused its meaning, both in analysis and design. Rather than conceiving of immersion as a single experience, Calleja views it as blending different experiential phenomena afforded by involving gameplay. He proposes a framework (based on qualitative research) to describe these phenomena: the player involvement model. This model encompasses two constituent temporal phases--the macro, representing offline involvement, and the micro, representing moment-to-moment involvement during gameplay--as well as six dimensions of player involvement: kinesthetic, spatial, shared, narrative, affective, and ludic. The intensified and internalized experiential blend can culminate in incorporation--a concept that Calleja proposes as an alternative to the problematic immersion. Incorporation, he argues, is a more accurate metaphor, providing a robust foundation for future research and design.



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Acknowledgments......Page 10
Introduction......Page 11
1 Games beyond Games......Page 17
2 Immersion......Page 27
3 The Player Involvement Model......Page 45
4 Kinesthetic Involvement......Page 65
5 Spatial Involvement......Page 83
6 Shared Involvement......Page 103
7 Narrative Involvement......Page 123
8 Affective Involvement......Page 145
9 Ludic Involvement......Page 157
10 From Immersion to Incorporation......Page 177
Conclusion......Page 191
Appendix: A Tale of Two Worlds......Page 197
Notes......Page 211
References......Page 215
Index......Page 229




نظرات کاربران