ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Restless Plant

دانلود کتاب گیاه بی قرار

The Restless Plant

مشخصات کتاب

The Restless Plant

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0674048636, 9780674048638 
ناشر: Harvard University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 225 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Restless Plant به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گیاه بی قرار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گیاه بی قرار

گیاهان، بسیار قابل پیش بینی، در همان جایی که هستند می مانند. و با این حال، مانند همه موجودات زنده، آنها نیز حرکت می کنند: رشد می کنند، سازگار می شوند، برگ ها و پوست می ریزند، ریشه ها و شاخه ها می گسترانند، گرده افشان ها را به دام می اندازند، و به پرورش دهندگان پاداش می دهند. این کتاب، اولین کتابی است که از زمان رساله داروین در سال 1881 در مورد حرکات در گیاهان، این موضوع را به طور کامل بررسی می کند، گزارشی جامع و به روز از مکانیسم ها و ارزش های تطبیقی ​​است که گیاهان را حرکت می دهد. نویسنده با استفاده از مثال‌هایی در سراسر طیف خانواده‌های گیاهی - از جمله خزه‌ها، سرخس‌ها، مخروطی‌ها و گیاهان گلدار، پنجره‌ای را در مورد نحوه حرکت گیاهان باز می‌کند: درون سلول‌ها، به عنوان سلول‌های منفرد و از طریق اندام‌ها. داو کولر با توضیحی درباره نحوه عملکرد موتورهای سلولی و نحوه حرکت سلول‌ها در حرکت اندام‌ها، حرکت ریشه‌ها، غده‌ها، ریزوم‌ها و سایر قسمت‌های گیاه را در زیر زمین و همچنین ساقه‌ها، برگ‌ها و گل‌ها را در نظر می‌گیرد. در سرتاسر، کولر اطلاعاتی را در سطوح درون سلولی و سلولی، از جمله نقش گیرنده‌ها، مسیرهای سیگنالینگ، هورمون‌ها و پاسخ‌های فیزیولوژیکی در عملکرد حرکتی ارائه می‌کند. او همچنین در مورد اهمیت تطبیقی ​​حرکات بحث می کند. کتاب او عملکرد دنیایی را که کمتر درک شده و اغلب نادیده گرفته شده است، به نمایش می گذارد، دنیای گیاهان بی قرار و حرکاتی که آنها به وسیله آن کارکردهای ضروری زندگی خود را انجام می دهند. (20110325)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Plants, so predictable, stay where they are. And yet, like all living things, they also move: they grow, adapt, shed leaves and bark, spread roots and branches, snare pollinators, and reward cultivators. This book, the first to thoroughly explore the subject since Darwin’s 1881 treatise on movements in plants, is a comprehensive, up-to-date account of the mechanisms and the adaptive values that move plants. Drawing on examples across the spectrum of plant families—including mosses, ferns, conifers, and flowering plants—the author opens a window on how plants move: within cells, as individual cells, and via organs. Opening with an explanation of how cellular motors work and how cells manage to move organs, Dov Koller considers the movement of roots, tubers, rhizomes, and other plant parts underground, as well as the more familiar stems, leaves, and flowers. Throughout, Koller presents information at the subcellular and cellular levels, including the roles of receptors, signaling pathways, hormones, and physiological responses in motor function. He also discusses the adaptive significance of movements. His book exposes the workings of a world little understood and often overlooked, the world of restless plants and the movements by which they accomplish the necessary functions of their lives. (20110325)



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Foreword......Page 10
Author’s Preface......Page 12
Editor’s Preface......Page 14
1. A Guided Tour of Plant Movements......Page 20
2. Motors......Page 41
3. Gravity-Guided Movements......Page 65
4. The Underground World......Page 87
5. Light-Driven Movements......Page 110
6. Tracking the Sun......Page 133
7. Prey-Driven Movements......Page 164
8. Liberation Movements: Leaving the Nest......Page 177
Conclusion by Elizabeth Van Volkenburgh......Page 194
Glossary......Page 200
Further Reading......Page 218
Index ......Page 220




نظرات کاربران