دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Samuel M. Stein, Uttom Chowdhurby سری: ISBN (شابک) : 1843101483, 9781846424960 ناشر: Jessica Kingsley Pub سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 343 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Disorganized Children: A Guide for Parents and Professionals به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کودکان بی نظم: راهنمای والدین و حرفه ای ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
«کودکان آشفته» ممکن است طیف وسیعی از رفتارها را نشان دهند که نشانهای از جمله ADHD، اوتیسم و اختلالات سلوک است، اما اغلب آنها همه معیارهای تشخیص واضح را برآورده نمیکنند. در این کتاب، روانپزشکان، گفتار، خانواده و کاردرمانگران و متخصصان رشد عصبی طیفی از راهبردهای رفتاری و روانشناختی را برای کمک به کودکان بی نظم در بهبود تمرکز و عملکرد در کلاس و مقابله با انواع مشکلات رفتاری و تعامل اجتماعی ارائه می کنند. نویسندگان همچنین اطلاعات و مداخلاتی را برای نارساخوانی، دیسپراکسی، OCD و اسکیزوفرنی و غیره ارائه می دهند. ترکیبی از اطلاعات، تمرینها و مطالعات موردی این ابزار را به ابزاری ارزشمند برای استفاده والدین، متخصصان مراقبتهای بهداشتی و آموزشی تبدیل میکند و نویسندگان بینشی از ذهن کودکان بینظم و راهنماییهای عملی در مورد بهترین روش کمک به آنها برای دستیابی به پتانسیل کامل خود ارائه میکنند. .
'Disorganized children' may display a range of behaviours symptomatic of, for example, ADHD, autism and conduct disorders, but they often fail to meet all the criteria for a clear diagnosis. In this book, psychiatrists, speech, family and occupational therapists and neurodevelopment specialists present a range of behavioural and psychological strategies to help disorganized children improve concentration and performance in the classroom and deal with a variety of behaviour and social interaction difficulties. The authors also provide information and interventions for dyslexia, dyspraxia, OCD and schizophrenia, among others. The combination of information, exercises and case studies makes this a valuable tool for use by parents, health care and teaching professionals, and the authors provide an insight into the mind of disorganized children and practical guidance on how best to help them achieve their full potential.