ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Downhill Chance

دانلود کتاب سراشیبی شانس

Downhill Chance

مشخصات کتاب

Downhill Chance

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0143170333, 9780143170334 
ناشر: Penguin Canada 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 465 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Downhill Chance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سراشیبی شانس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سراشیبی شانس

با پرفروش ترین و محبوب کیت قانون، دونا موریسی خود را به عنوان یک صدای جدید خیره کننده در داستان های کانادایی تثبیت کرد. با Downhill Chance، او یک جانشین فریبنده ساخته است، و در Clair Gale، او یک قهرمان فراموش نشدنی خلق کرده است. کلر قلب غرق ناشدنی رمان است، داستان دو خانواده در زمان جنگ - Osmonds و Gales - که با عشق به هم پیوسته اند، اما ترس و راز از هم جدا شده اند. موریسی ملودرام، رئالیسم تلخ و استعداد کمیک را در این رمان منحصر به فرد ترکیب می کند. هسته اصلی آن کشف رازها و رستگاری است که حقیقت در نهایت برای افرادی که در این صفحات زندگی می کنند به ارمغان می آورد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With the bestselling and beloved Kit's Law, Donna Morrissey established herself as a stunning new voice in Canadian fiction. With Downhill Chance, she has crafted a captivating successor, and in Clair Gale, she has created an unforgettable heroine. Clair is the unsinkable heart of the novel, a story of two families during wartime—the Osmonds and the Gales—joined by love, yet torn apart by fear and secrets. Morrissey blends melodrama, gritty realism and a flair for the comic in this unique novel. At its core is the unravelling of secrets—and the redemption that truth ultimately brings to the people who inhabit these pages so memorably.





نظرات کاربران