دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Judith E. Miller, James E. Groccia سری: ISBN (شابک) : 1118011317, 9781118011317 ناشر: Jossey-Bass سال نشر: 2011 تعداد صفحات: 367 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب To Improve the Academy: Resources for Faculty, Instructional, and Organizational Development (JB - Anker, 30) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برای بهبود آکادمی: منابع برای دانشکده، آموزشی و توسعه سازمانی (JB - Anker، 30) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رشد دانشجویان هدف اساسی آموزش عالی است و برای موفقیت آن مستلزم مشاوره، تدریس، رهبری و مدیریت موثر است. این جلد سالانه نمونه ها و منابعی را برای غنی سازی همه توسعه دهندگان آموزشی ارائه می دهد.
The development of students is a fundamental purpose of higher education and requires for its success effective advising, teaching, leadership, and management. This annual volume offers examples and resources for the enrichment of all educational developers.
To Improve the Academy: Resources for Faculty, Instructional, and Organizational Development......Page 4
Contents......Page 10
About the Authors......Page 14
Preface......Page 28
Acknowledgments......Page 34
Ethical Guidelines for Educational Developers......Page 36
Section One: Promoting Our Colleagues' Professional Success......Page 46
1: Graduate Student Internships as a Pathway to the Profession of Educational Development......Page 48
2: The Digital Academy: Preparing Faculty for Digital Course Development......Page 62
3: Writing Groups for Work-Life Balance: Faculty Writing Group Leaders Share Their Stories......Page 76
4: Reflecting Together About Tenure and Promotion: A Faculty Learning Community Approach......Page 88
5: The Citizenship Imperative and the Role of Faculty Development......Page 99
Section Two: Supporting Institutional Priorities......Page 114
6: Enhancing Out-of-Class Communication: Students' Perspectives......Page 116
7: Effecting Change in Limited-Control Classroom Environments: A Case Study......Page 130
8: Adapting a Laboratory Research Group Model to Foster the Scholarship of Teaching and Learning......Page 144
9: Institutional Encouragement of and Faculty Engagement in the Scholarship of Teaching and Learning......Page 157
10: Defining Critical Thinking in Higher Education: Determining Assessment Fit......Page 171
11: Curriculum Revision and Cultural Change: A Joint Faculty Development and Faculty Governance Approach......Page 187
Section Three: Broadening the Campus Context......Page 202
12: Academic Dishonesty Among International Students in Higher Education......Page 204
13: Forty Percent of 2 Million: Preparing to Serve Our Veterans with Disabilities......Page 218
14: Working Effectively with Psychologically Impaired Faculty......Page 231
15: Next Generation @ IUPUI: A Leadership Development Program for Faculty of Color......Page 247
16: Diffusing the Impact of Tokenism on Faculty of Color......Page 261
17: Difficult Dialogues and Transformational Change Through Cross-Cultural Faculty Development......Page 275
Section Four: Developing Our Craft......Page 290
18: Faculty Development Beyond Instructional Development: Ideas Centers Can Use......Page 292
19: Go for the Gold: Fundraising for Teaching Centers......Page 307
20: How Mature Teaching and Learning Centers Evaluate Their Services......Page 322
21: Faculty Development as a Hazardous Occupation......Page 335
22: Emergent Shifts in Faculty Development: A Reflective Review......Page 351