دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Traci Gardner
سری:
ISBN (شابک) : 0814110851, 9780814110850
ناشر: Natl Council of Teachers
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 125
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing Writing Assignments به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی تکالیف نوشتاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نوشتن موثر دانش آموز با تکالیف کلاسی به خوبی طراحی شده آغاز می شود. در _طراحی تکالیف نوشتاری_، مربی کهنه کار، تریسی گاردنر، راه های عملی را برای معلمان ارائه می دهد تا تکالیفی را ایجاد کنند که به دانش آموزان امکان می دهد خلاقیت خود را ابراز کنند و به عنوان نویسنده و متفکر رشد کنند و در عین حال به خواسته های بسیاری از کلاس های درس با منابع گسترده توجه کنند. گاردنر چگونگی تعادل اهداف آموزشی و درسی را با نیازهای چندین یادگیرنده در حین مدیریت چالشهای روزمره مانند دستورات، آزمایش و بار مقاله بررسی میکند. گاردنر از تجربه کلاس درس خود برای ارائه ایدههایی در مورد چگونگی تعریف مؤثر یک تکلیف نوشتاری و کشف انتظارات استفاده میکند. برای یک فعالیت ترکیبی، و مواد کمکی را که دانش آموزان برای انجام بهترین کار خود به آن نیاز دارند، جمع آوری کنید. این کتاب شامل دهها نقطه شروع است که معلمان میتوانند آنها را سفارشی کرده و بیشتر برای دانشآموزان در کلاسهای درس خود توسعه دهند.
Effective student writing begins with well-designed classroom assignments. In _Designing Writing Assignments_, veteran educator Traci Gardner offers practical ways for teachers to develop assignments that will allow students to express their creativity and grow as writers and thinkers while still addressing the many demands of resource-stretched classrooms. Gardner explores how to balance pedagogical and curricular goals with the needs of multiple learners while managing everyday challenges such as mandates, testing, and the paper load.Gardner uses her classroom experience to provide ideas on how to effectively define a writing task, explore the expectations for a composition activity, and assemble the supporting materials that students need to do their best work. This book includes dozens of starting points that teachers can customize and further develop for the students in their own classrooms.