ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Structure and Meaning in English: A Guide for Teachers

دانلود کتاب ساختار و معنی به زبان انگلیسی: راهنمای معلم

Structure and Meaning in English: A Guide for Teachers

مشخصات کتاب

Structure and Meaning in English: A Guide for Teachers

دسته بندی: خارجی: انگلیسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0582506328, 9780582506329 
ناشر: Pearson ESL 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 409 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ساختار و معنی به زبان انگلیسی: راهنمای معلم: زبان و زبانشناسی، انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Structure and Meaning in English: A Guide for Teachers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ساختار و معنی به زبان انگلیسی: راهنمای معلم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ساختار و معنی به زبان انگلیسی: راهنمای معلم

یک راهنمای ضروری برای دستور زبان که به طور خاص برای معلمان انگلیسی طراحی شده است که می تواند به عنوان یک کتاب درسی یا یک کار مرجع استفاده شود. این جلد عملی بر موضوعاتی تمرکز می‌کند که مهارت‌های ضروری برای زبان‌آموزان هستند و معلمان برای داشتن مهارت حرفه‌ای باید آن‌ها را درک کنند. این کتاب تمرین‌ها و اطلاعات خطای زبان‌آموز را برای راهنمایی معلمان در آموزش و ارزیابی یادگیری گرامر ارائه می‌دهد. این کتاب برای کمک به معلمان انگلیسی طراحی شده است تا درک درستی از جنبه‌های انگلیسی داشته باشند که اساساً برای زبان‌آموزانی که به زبان‌های دیگر صحبت می‌کنند مرتبط است. کندی با استفاده از تحقیقات پیکره ای، آنچه را که در آموزش گرامر انگلیسی مهم است، برش می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

An essential guide to grammar specifically designed for teachers of English which can be used as a course book, or a reference work. This practical volume focuses on the topics which are essential skills for language learners and which teachers need to understand to be professionally competent. It gives exercises, and learner error information to guide teachers in teaching and assessing grammar learning.This book is designed to help teachers of English develop an understanding of the aspects of English which are essentially relevant for learners who speak other languages. Using corpus research, Kennedy cuts to the heart of what is important in the teaching of English grammar.





نظرات کاربران