ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب One Perfect Day

دانلود کتاب یک روز کامل

One Perfect Day

مشخصات کتاب

One Perfect Day

ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 089296300X, 9780892963003 
ناشر: FaithWords 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 947 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب One Perfect Day به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یک روز کامل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یک روز کامل

این داستان دو مادر است که با یکدیگر غریبه هستند. اولی دو فرزند دارد - دوقلوها، یک پسر و یک دختر، که سال آخر دبیرستان هستند. او می خواهد آخرین کریسمس آنها به عنوان خانواده ای که در یک خانه زندگی می کنند عالی باشد، اما شوهرش از یک سفر کاری به خارج از کشور بازگشته است. و سپس یک تصادف رخ می دهد -- یک تصادف مرگبار که شامل یک راننده مست می شود. در همین حال، مادر دیگر دختری دارد که به قلب جدیدی نیاز دارد و بنابراین از دست دادن یک زن به معجزه ای تبدیل می شود که دیگری عاجزانه برای آن دعا کرده است. در حالی که یک مادر غمگین است و از خانواده خود دور می شود، دیگری متوجه می شود که حتی معجزه هم همیشه به راحتی قابل دریافت نیست. (2008)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is the story of two mothers, strangers to one another. The first has two children--twins, a boy and girl, who are seniors in high school. She wants their last Christmas as a family living in the same home to be perfect, but her husband is delayed returning from a business trip abroad. And then there's an accident--a fatal one involving a drunk driver.Meanwhile, the other mother has a daughter who needs a new heart, and so the loss of one woman becomes the miracle the other has desperately prayed for. While one mother grieves, and pulls away from her family, the other finds that even miracles aren't always easy to receive. (2008)





نظرات کاربران