دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: David D. Gow
سری:
ISBN (شابک) : 0822341719, 9780822341710
ناشر: Duke University Press Books
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 307
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 15 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Countering Development: Indigenous Modernity and the Moral Imagination به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مقابله با توسعه: مدرنیته بومی و تخیل اخلاقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کائوکا که در جنوب غربی کلمبیا واقع شده و بزرگترین جمعیت بومی این کشور را در خود جای داده است، به عنوان محل بسیج بومیان مشهور است. در سال 1994، به دنبال یک زلزله ویرانگر، بسیاری از خانواده ها در کائوکا مجبور به ترک جوامع اصلی خود و نقل مکان به مناطق دیگر در استان شدند، جایی که دولت زمین و مسکن برای آنها فراهم کرد. دیوید دی گو با اشاره به اینکه بلایا به جوامع فرصتی برای بازسازی خود و اولویتهایشان میدهد، بررسی میکند که چگونه سه جامعه مختلف پس از زلزله با دیدگاههای متضاد توسعه دست و پنجه نرم میکنند. او نشان میدهد که چگونه هر یک از آنها با مفاهیم سنتی توسعه مقابله کردند و از یک وسواس نزدیکبینانه در مورد فقرزدایی فراتر رفتند و از کلمبیا خواستند که فراگیرتر شود و با همه مردمش به عنوان شهروندانی با حقوق و مسئولیتهای کامل رفتار کند. در سال 2002، Gow برنامه های توسعه سه جامعه را با هم به فرآیندهای برنامه ریزی و هم به خود برنامه ها مقایسه می کند. او با این کار نشان می دهد که هیچ رویکرد بومی واحدی برای توسعه و مدرنیته وجود ندارد. او تفاوتهایی را در نحوه تعریف و به کارگیری مفهوم فرهنگ توسط هر جامعه، نحوه ارتباط آنها با فرهنگ با بازسازی اقتصادی و سیاسی، و اینکه چگونه در تلاش بودند تا اولویتهای خود را مطرح کنند و در عین حال با منابع توسعه موجود در اختیار خود درگیر بودند، توضیح میدهد. در نهایت، گو استدلال می کند که بینش اخلاقی ارائه شده توسط جنبش بومی، همراه با اهمیت فزاینده ای که به حقوق بشر تعلق می گیرد، راهی پربار برای اندیشیدن به توسعه ارائه می دهد: کمتر به عنوان یک فرآیند ادغام در یک مدرنیته کاملاً تعریف شده تا به عنوان یک مدرنیته انتقادی مبتنی بر آن. در مورد سیاست رادیکال شهروندی فراگیر.
Cauca, located in southwestern Colombia and home to the largest indigenous population in the country, is renowned as a site of indigenous mobilization. In 1994, following a destructive earthquake, many families in Cauca were forced to leave their communities of origin and relocate to other areas within the province where the state provided them with land and housing. Noting that disasters offer communities the opportunity to remake themselves and their priorities, David D. Gow examines how three different communities established after the earthquake wrestled with conflicting visions of development. He shows how they each countered traditional notions of development by moving beyond a myopic obsession with poverty alleviation to demand that Colombia become more inclusive and treat all of its people as citizens with full rights and responsibilities.Through ethnographic fieldwork conducted annually in Cauca from 1995 through 2002, Gow compares the development plans of the three communities, looking at both the planning processes and the plans themselves. In so doing, he demonstrates that there is no single indigenous approach to development and modernity. He describes differences in how each community defined and employed the concept of culture, how they connected a concern with culture to economic and political reconstruction, and how they sought to assert their own priorities while engaging with the existing development resources at their disposal. Ultimately, Gow argues that the moral vision advanced by the indigenous movement, combined with the growing importance attached to human rights, offers a fruitful way to think about development: less as a process of integration into a rigidly defined modernity than as a critical modernity based on a radical politics of inclusive citizenship.
counterinf developmnet indigenous modernity and the moral imagination......Page 1
counterinf developmnet indigenous modernity and the moral imagination 2......Page 93