دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Pat Brunton. Linda Thornton
سری:
ISBN (شابک) : 1848601433, 9781848601420
ناشر: Sage Publications Ltd
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 201
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Science in the Early Years: Building Firm Foundations from Birth to Five به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب علم در سالهای اولیه: ساختن پایه های محکم از بدو تولد تا پنج سال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به تمرینکنندگان و دانشآموزان سالهای اولیه اعتماد بهنفس برای حمایت مؤثر از اکتشاف و تحقیقات علمی با کودکان خردسال میدهد، این کتاب علم پشت دانش و درک کودکان خردسال از جهان را توضیح میدهد. با پیوند دادن نظریه به عمل و مرحله بنیادی سالهای اولیه، تأکید در سراسر کتاب بر شناخت کودکان خردسال بهعنوان متفکران صالح، خلاق و ایجاد ایدههای آنهاست. این کتاب مملو از پرسشهای مهم و فرصتهایی برای تأمل است تا خواننده را تشویق کند تا به دقت در مورد نقش بزرگسالان در حمایت از یادگیری و اکتشاف کودک بیاندیشد. نویسندگان به تمام حوزههای کلیدی دانش علمی نگاه میکنند و ایدههای عملی ارائه میکنند. مناسب برای نوزادان، کودکان 2 ساله و کودکان 3 تا 5 ساله. همچنین توصیه هایی در مورد استفاده از مشاهدات برای کمک به ارزیابی و برنامه ریزی مراحل بعدی در یادگیری کودکان وجود دارد.
Giving early years practitioners and students the confidence to effectively support scientific exploration and investigation with young children, this book explains the science behind young children’s knowledge and understanding of the world. Linking theory to practice and the Early Years Foundation Stage, the emphasis throughout the book is on recognizing young children as competent, creative thinkers, and building on their ideas. The book is packed with critical questions and opportunities for reflection, to encourage the reader to think carefully about the role of the adult in supporting child-initiated learning and discovery.The authors look at all the key areas of scientific knowledge, and provide practical ideas suitable for babies, children aged 2 years, and children aged 3 to 5 years. There is also advice on using observations to help with assessment, and for planning the next steps in children’s learning.
Cover ......Page 1
Contents......Page 6
Acknowledgements......Page 7
About the authors......Page 8
Introduction......Page 10
Part 1......Page 18
1 Supporting Young Children’s Scientific Learning......Page 20
2 Creating a Science Rich Environment......Page 36
Introduction to Part 2 ......Page 44
3 Living Things......Page 46
4 Habitats and Sustainability......Page 64
5 The Structure of the Human Body and Healthy Living......Page 79
6 Materials......Page 96
7 Forces......Page 110
8 Air and Water......Page 122
9 Magnets and Magnetism......Page 134
10 Electricity......Page 145
11 Sound......Page 157
12 Light, Colour and Shadow......Page 168
13 The Earth......Page 181
References......Page 195
Index......Page 197