ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Becoming a Teacher: Issues in Secondary Teaching

دانلود کتاب معلم شدن: مباحث تدریس متوسطه

Becoming a Teacher: Issues in Secondary Teaching

مشخصات کتاب

Becoming a Teacher: Issues in Secondary Teaching

ویرایش: 4th 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335242375, 9780335242382 
ناشر: Open Univ Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 418 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Becoming a Teacher: Issues in Secondary Teaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معلم شدن: مباحث تدریس متوسطه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معلم شدن: مباحث تدریس متوسطه

با تبدیل شدن به یک معلم، 4e ترکیبی منحصربه‌فرد و قدرتمند از ایده‌ها، تحلیل‌ها، پرسش‌ها، پاسخ‌ها و خرد باقی می‌ماند که از تجربیات حرفه‌ای ویراستاران و مشارکت‌کنندگان استفاده می‌کند. این نسخه جدید دارای پنج فصل جدید و بازنگری و به روز رسانی قابل توجه همه فصل ها در پرتو دستورالعمل های سیاستی و سایر تغییرات است. این کتاب به طور گسترده از مطالعات تحقیقاتی معاصر و شواهد تجربی برای حمایت از تأمل آگاهانه و انتقادی در مورد یادگیری و آموزش استفاده می کند. این کتاب به چهار بخش اصلی تقسیم شده است: افکار اول. سیاست، جامعه و مدرسه؛ آموزش دادن و یادگیری؛ و در سراسر برنامه درسی. با پرداختن به حوزه‌های اساسی مانند مدیریت کلاس، نوجوانی و ارزیابی برای یادگیری، در کنار توصیه‌های عملی و مسائل کلیدی که باید در نظر گرفته شوند، زمینه‌ای گسترده‌تر برای آموزش فراهم می‌کند. نویسندگان اطلاعاتی در مورد نقش ها و مسئولیت ها در زمینه هایی از جمله آموزش شخصی، اجتماعی و بهداشتی، مدیریت مدرسه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سواد، حساب و شهروندی ارائه می دهند. این شامل مشارکت کنندگانی مانند: کریس ابوت، فیلیپ آدی، لوئیز آرچر، مایک اسکیو، پل بلک، آن ماری براندوم، جرمی برک، باب برستو، سیمون کافی، آلن کریب، جاستین دیلون، جنی دریسکول، پیتر دانکن، شارون گیویرتز، سیمون گیبون، راکسی هریس، کریستین هریسون، جان هد، جرمی هاجن، جیل هوهنشتاین، جین جونز، هدر کینگ، کنستانت لیونگ، جرارد لوم، مگ مگوایر، بتان مارشال، مایک پول، ایان استیونسون، کریس وینچ و اندرو رایت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Becoming a Teacher, 4e remains a unique and powerful combination of ideas, analysis, questions, answers and wisdom, drawing on the professional experience of the editors and contributors. This new edition features five new chapters and a significant revision and update of all chapters in the light of policy directives and other changes. This book draws extensively on contemporary research studies and empirical evidence to support informed and critical reflection about learning and teaching. This book is divided into four main sections: First thoughts; Policy, society and schooling; Teaching and learning; and, Across the curriculum. It provides a broader context for education by addressing fundamental areas such as classroom management, adolescence and assessment for learning, alongside practical advice and key issues to consider. The authors provide information about roles and responsibilities in areas including personal, social and health education, school management, information and communications technology, literacy, numeracy and citizenship. It includes contributors such as: Chris Abbott, Philip Adey, Louise Archer, Mike Askew, Paul Black, Ann-Marie Brandom, Jeremy Burke, Bob Burstow, Simon Coffey, Alan Cribb, Justin Dillon, Jenny Driscoll, Peter Duncan, Sharon Gewirtz, Simon Gibbons, Roxy Harris, Christine Harrison, John Head, Jeremy Hodgen, Jill Hohenstein, Jane Jones, Heather King, Constant Leung, Gerard Lum, Meg Maguire, Bethan Marshall, Mike Poole, Ian Stevenson, Chris Winch and Andrew Wright.



فهرست مطالب

Front cover......Page 1
Half title ......Page 2
Title ......Page 4
Copyright ......Page 5
Contents......Page 6
Contributors......Page 10
Foreword to the fourth edition......Page 18
Introduction......Page 20
PART 1- First thoughts......Page 22
1 Developing as a student teacher......Page 24
2 On being a teacher......Page 33
PART 2 - Policy, society and schooling......Page 48
3 Education policy and schooling......Page 50
4 Ideology, evidence and the raising of standards......Page 63
5 Values and schooling......Page 76
6 School effectiveness and improvement......Page 89
7 School management and leadership......Page 108
8 Reforming teachers and their work......Page 120
9 Growing teachers: inspection, appraisal and the reflective practitioner......Page 133
10 Social justice in schools: engaging with equality......Page 149
11 Education, schools and cities......Page 163
PART 3 - Teaching and learning......Page 176
12 Social pedagogy in the classroom: relating group work to the promoting of learning and thinking......Page 178
13 Learning: theoretical perspectives that go beyond context......Page 196
14 Call out the troops: classrooms, discipline and authority......Page 206
15 Differentiation in theory and practice......Page 218
16 Setting, streaming and mixed ability teaching......Page 231
17 Making assessment work in the classroom......Page 243
18 Aiming for inclusion: removing barriers and building bridges......Page 257
19 English as an additional language: challenges of language and identity in the multilingual and multi-ethnic classroom......Page 270
PART 4 - Across the curriculum......Page 286
20 Children’s views on school and schooling......Page 288
21 Literacy......Page 302
22 Numeracy......Page 313
23 Spiritual education......Page 324
24 The importance of teachers and schools in health promotion......Page 337
25 Education, the environment and sustainability......Page 349
26 Information and communications technologies......Page 364
27 14–19 education: broadening the horizons......Page 376
28 Beyond the subject curriculum: the form tutor’s role......Page 389
29 What’s next? CPD and the whole school......Page 403
Index......Page 414
Back cover ......Page 418




نظرات کاربران