ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Air Transportation: A Management Perspective

دانلود کتاب حمل و نقل هوایی: دیدگاه مدیریت

Air Transportation: A Management Perspective

مشخصات کتاب

Air Transportation: A Management Perspective

دسته بندی: حمل و نقل
ویرایش: 6th 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0754671658, 9780754671657 
ناشر: Ashgate Pub Co 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 591 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حمل و نقل هوایی: دیدگاه مدیریت: حمل و نقل، فناوری و سازمان حمل و نقل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Air Transportation: A Management Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حمل و نقل هوایی: دیدگاه مدیریت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حمل و نقل هوایی: دیدگاه مدیریت

اکنون در ویرایش ششم، "حمل و نقل هوایی" نوشته جان ونسوین یک کتاب درسی اثبات شده است که مقدمه ای جامع بر تئوری و عمل مدیریت حمل و نقل هوایی ارائه می دهد. این کتاب علاوه بر توضیح اصول اولیه، خواننده را به کتاب های پیشرو می برد. لبه این رشته، با استفاده از روندهای گذشته و حال برای پیش بینی چالش های آینده ممکن است صنعت با آن مواجه شود و خواننده را تشویق می کند که واقعاً در مورد تصمیماتی که یک مدیر اجرا می کند فکر کند. نسخه ششم حاوی مطالب به روز شده در مورد بازاریابی مسافری خطوط هوایی، روابط کار، تامین مالی و اقدامات احتیاطی شدید امنیتی است. این نمایشگاه در بخش هایی با فوکوس دقیق و بخش های قابل دسترس چیده شده است، این نمایشگاه واضح و خواننده پسند است. \"حمل و نقل هوایی\" تقریبا برای همه برنامه های هوانوردی که دارای تجارت و مدیریت هستند مناسب است. ساختار و سبک قابل دسترس آن، آن را برای دوره‌های مدولار و برنامه‌های آموزش از راه دور یا برای مطالعه خودگردان و توسعه حرفه‌ای شخصی بسیار مناسب می‌سازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Now in its Sixth Edition, "Air Transportation" by John Wensveen is a proven textbook that offers a comprehensive introduction to the theory and practice of air transportation management.In addition to explaining the fundamentals, this book now takes the reader to the leading edge of the discipline, using past and present trends to forecast future challenges the industry may face and encouraging the reader to really think about the decisions a manager implements. The Sixth Edition contains updated material on airline passenger marketing, labor relations, financing and heightened security precautions.Arranged in sharply focused parts and accessible sections, the exposition is clear and reader-friendly. "Air Transportation" is suitable for almost all aviation programs that feature business and management. Its accessible structure and style make it highly suitable for modular courses and distance learning programmes, or for self-directed study and continuing personal professional development.





نظرات کاربران