دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Richard M. Fenker
سری:
ISBN (شابک) : 0940352109, 9780940352100
ناشر: Mesa House Publishing
سال نشر: 1995
تعداد صفحات: 89
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Site Book : A Field Guide to Commercial Real Estate Evaluation (Mesa Professional Development Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کتاب سایت: راهنمای درست ارزیابی املاک و مستغلات تجاری (سری توسعه حرفه ای Mesa) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کتاب سایت که توسط یک متخصص با 20 سال تجربه در ارزیابی سایت های تجاری نوشته شده است، کتابی کاربردی است که رویکردی منطقی و فرآیندگرا برای ارزیابی سایت دارد. این کتاب که پیرامون دهها نمونه واقعی از سایتهایی ساخته شده است که کار نمیکنند، سایتهایی که کار نمیکنند - و همه دلایل آن - رابطه پویا و گاهی پیچیده بین ویژگیهای سایت و سایر عواملی را بررسی میکند که در نهایت موفقیت هر رستوران یا رستوران را تعیین میکند. محل خرده فروشی ویژگیهای کتاب سایت: در بحث عمیق در مورد حوزههای اصلی مؤثر بر ارزیابی سایت از جمله منابع مشتری، الگوهای استفاده، گزارشهای جمعیتی، بخشهای روز، پیوندها، ویژگیهای حذفی، محیط فیزیکی، تصویر، منطقه تجاری، استراتژیهای رشد، رقابت، و ادم خواری. راهنمای گام به گام فرآیند ارزیابی سایت با استفاده از یک کاربرگ ارزیابی سایت منحصر به فرد. استراتژی هایی برای اندازه گیری و وزن دادن به اهمیت نسبی هر ویژگی سایت و محاسبه امتیاز نهایی سایت. نکات عملی برای مفاهیم خاص و شرایط مختلف بازار - مانند باز کردن اولین مقصد در یک بازار جدید، افزودن فروشگاه دوم یا پر کردن در یک بازار اشباع شده. استراتژیهایی برای انتخاب سایت در بازارهای رقابتی که بهترین مکانها کمبود دارند.
Written by an expert with 20 years of experience in commercial site evaluation, The Site Book is a practical book that takes a logical and process-oriented approach to site evaluation. Built around dozens of real-life examples of sites that work, sites that don't - and all the reasons why - this book explores the dynamic and sometimes complex relationship between site features and other factors that will ultimately determine the success of any restaurant or retail location. The Site Book features: In depth discussion of the major areas affecting a site evaluation including customer sources, usage patterns, demographic reports, day parts, linkages, drop-in features, physical surroundings, image, trade area, growth strategies, competition, and cannibalism. A step-by-step guide through the site evaluation process using a unique site evaluation worksheet. Strategies for measuring and weighting the relative importance of each site feature and calculating a final site score. Practical tips for specific concepts and varying market conditions - such as opening a first destination in a new market, adding a second store, or backfilling in a saturated market. Strategies for site selection in competitive markets where the best locations are in short supply.