ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Decade of Dark Humor: How Comedy, Irony, and Satire Shaped Post-9 11 America

دانلود کتاب یک دهه طنز سیاه: چگونه کمدی، طنز، و طنز پس از 9 11 آمریکا شکل گرفت

A Decade of Dark Humor: How Comedy, Irony, and Satire Shaped Post-9 11 America

مشخصات کتاب

A Decade of Dark Humor: How Comedy, Irony, and Satire Shaped Post-9 11 America

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1617030066, 9781617030062 
ناشر: University Press of Mississippi 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 144 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب A Decade of Dark Humor: How Comedy, Irony, and Satire Shaped Post-9 11 America به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یک دهه طنز سیاه: چگونه کمدی، طنز، و طنز پس از 9 11 آمریکا شکل گرفت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یک دهه طنز سیاه: چگونه کمدی، طنز، و طنز پس از 9 11 آمریکا شکل گرفت

«دهه طنز تاریک» روش‌هایی را تحلیل می‌کند که در آن فرهنگ عامه و بصری از طنز - به اشکال مختلف - برای مقابله با حملات 11 سپتامبر 2001 و به طور خاص‌تر، پس از آن استفاده کرد. این جلد میان رشته‌ای، دانشمندان چهار کشور را گرد هم می‌آورد تا درباره تأثیر طنز و کنایه بر گفتمان رسانه‌ای و واقعیت سیاسی ملموس بحث کنند. علاوه بر این، نشان می‌دهد که خنده به طور همزمان راهی است که از طریق آن مسائل اجتماعی به تعویق می‌افتند یا مبهم می‌شوند، راهی است که در آن لفاظی‌های نئولیبرالی یا نئومحافظه‌کاری به چالش کشیده می‌شود و ابزاری برای شکل‌گیری ایدئولوژی‌های سیاسی جایگزین است. مشارکت‌کنندگان این جلد طیف وسیعی از تولیدات رسانه‌ای را پوشش می‌دهند. از جمله پارودی‌های خبری (نمایش روزانه با جان استوارت، گزارش کولبر، پیاز)، نمایش‌های میزگرد تلویزیونی (از نظر سیاسی نادرست با بیل ماهر)، کمیک استریپ و کارتون (آرون مک‌گرودر، کارتون‌های سرمقاله‌ای جف دانزینگر)، درام تلویزیونی (نجات) من)، طنز متحرک (پارک جنوبی)، رمان های گرافیکی (آرت اشپیگلمن در سایه بدون برج)، مستند (فارنهایت 11/9) و سایر تولیدات. در کنار بررسی روش های بلاغی و تکنیک های زیبایی شناختی این آثار، مقالات هر کدام را در زمینه‌های خاص سیاسی و روزنامه‌نگاری قرار دهید، و نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها، خبرگزاری‌ها و نهادهای سیاسی به این اشکال طنز واکنش نشان داده‌اند و گاهی اوقات از آنها استفاده می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A Decade of Dark Humor analyzes ways in which popular and visual culture used humor-in a variety of forms-to confront the attacks of September 11, 2001 and, more specifically, the aftermath. This interdisciplinary volume brings together scholars from four countries to discuss the impact of humor and irony on both media discourse and tangible political reality. Furthermore, it demonstrates that laughter is simultaneously an avenue through which social issues are deferred or obfuscated, a way in which neoliberal or neoconservative rhetoric is challenged, and a means of forming alternative political ideologies.The volume's contributors cover a broad range of media productions, including news parodies (The Daily Show with Jon Stewart, The Colbert Report, The Onion), TV roundtable shows (Politically Incorrect with Bill Maher), comic strips and cartoons (Aaron McGruder's The Boondocks, Jeff Danzinger's editorial cartoons), television drama (Rescue Me), animated satire (South Park), graphic novels (Art Spiegelman's In the Shadow of No Towers), documentary (Fahrenheit 9/11), and other productions.Along with examining the rhetorical methods and aesthetic techniques of these productions, the essays place each in specific political and journalistic contexts, showing how corporations, news outlets, and political institutions responded to-and sometimes co-opted-these forms of humor.





نظرات کاربران