ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Research on E-Services in the Public Sector: E-Government Strategies and Advancements

دانلود کتاب کتابچه راهنمای خدمات الکترونیکی در بخش عمومی: استراتژی ها و پیشرفت های دولت الکترونیکی

Handbook of Research on E-Services in the Public Sector: E-Government Strategies and Advancements

مشخصات کتاب

Handbook of Research on E-Services in the Public Sector: E-Government Strategies and Advancements

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1615207899, 9781615207909 
ناشر: IGI Global 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 556 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Research on E-Services in the Public Sector: E-Government Strategies and Advancements به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتابچه راهنمای خدمات الکترونیکی در بخش عمومی: استراتژی ها و پیشرفت های دولت الکترونیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتابچه راهنمای خدمات الکترونیکی در بخش عمومی: استراتژی ها و پیشرفت های دولت الکترونیکی

ما در جامعه‌ای به‌طور فزاینده‌ای به هم پیوسته و بسیار پیچیده زندگی می‌کنیم، که در آن اینترنت به پیشرفت‌های شگرفی در کارایی و اثربخشی خدمات عمومی منجر شده است. کتاب راهنمای تحقیق در مورد خدمات الکترونیکی در بخش عمومی: استراتژی‌ها و پیشرفت‌های دولت الکترونیک نشان می‌دهد که چگونه فناوری در دولت الکترونیک باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و هزینه افراد می‌شود، در حالی که به تجربیات شهروندان با دولت ارزش می‌افزاید و در نتیجه نیازهای آنها را بهتر برآورده می‌کند. این کتاب راهنما پوشش جامعی از مسائل پیش روی مدیران، مشاوران و دست اندرکاران در دولت الکترونیک ارائه می دهد و به آنها در تدوین استراتژی های ICT برای استفاده در حوزه خود کمک می کند. این استراتژی‌های جدید آنها را قادر می‌سازد تا ابتکارات سیاست مشترک را در بخش‌های خصوصی، دولتی و غیرانتفاعی اجرا کنند تا در نهایت شکاف دیجیتال جهانی را از بین ببرند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

We live in an increasingly interconnected and highly sophisticated society, where the Internet has led to tremendous improvements in the efficiency and effectiveness of public services. The Handbook of Research on E-Services in the Public Sector: E-Government Strategies and Advancements illustrates how technology in e-government saves individuals significant amounts of time and money, while adding value to citizens experiences with government, thus better serving their needs. This handbook provides comprehensive coverage of the issues facing managers, consultants, and practitioners in e-government and assists them in formulating ICT strategies for use within their field. These new strategies will enable them to implement collaborative policy initiatives within the private, public, and non-profit sectors to ultimately eliminate the global digital divide.



فهرست مطالب

Title
......Page 2
Editorial Advisory Board......Page 4
List of Contributors......Page 5
Table of Contents......Page 7
Detailed Table of Contents......Page 12
Preface......Page 21
Acknowledgment......Page 33
A Global Comparative Analysis of Digital Governance Practices......Page 34
Formal Verification of a Subset of UML Diagrams: An Approach Using Maude......Page 47
Voice-Based E-Learning Approach for E-Government......Page 58
An Approach to Formal Specification of Component-Based Software......Page 67
A Methodology for the Development of Computer Ontologies Based Extractor Information......Page 76
An Intelligent Framework for Usable Speech-Enabled E-Health System......Page 85
An Overview of Internet Developments and their Impact on E-Government in South Africa......Page 96
Enhancing Democratic Participation: The Emerging Role of Web 2.0 and Social Media......Page 111
The Nigerian e-Government Strategies (NeGST): A Strategic Approach to Poverty Eradication in Nigeria......Page 126
An Exploratory Analysis of the On-Line Dispute Resolution Mechanism......Page 139
Factors Affecting the Citizens’ Trust in E-Government......Page 151
An SMS-Based e-Government Model: What Public Services can be Delivered through SMS?......Page 170
E-Government Projects Risk Management: Taking Stakeholders in Perspective......Page 180
An ICT-Based Network of Competence Centres for Developing Intellectual Capital in the Mediterranean Area......Page 197
Last Online Deposits Spatial Data in the Web......Page 215
Ontology Based Business Rules and Services Integration Environment......Page 230
Electronic Commerce in the Arab World......Page 247
Efficient Implementation of E-Government Interoperability in Labour Market Information Systems Based on Service Oriented Architecture: A Case of Thailand......Page 262
E-Services and the Digital Divide: The Role of Tertiary Education in Improving Public Engagement and Trust in E-Delivery of Services......Page 277
E-Learning and E-Management in Tunisian Universities......Page 284
Effort Estimation Model for Each Phase of Software Development Life Cycle......Page 303
Developing a Secure Integrated E-Voting System......Page 311
An Overview of E-Health Development in Australia......Page 321
Building Security Awareness Culture to Serve E-Government Initiative......Page 337
Mapping and Data Base Modeling for Public Sector Strategic Enterprise Resource Planning......Page 345
Surviving with SMS......Page 359
Early Worm Detection for Minimizing Damage in E-Service Networks......Page 369
Towards a Dynamic Font Respecting the Arabic Calligraphy......Page 392
Building Semantic Webs for E-Government with Wiki Technology......Page 422
Design Principles for E-Government Architectures......Page 439
Learning from Failure: Braving the Multifaceted Challenges to E-Government Development......Page 452
A Secure Electronic Voting......Page 464
E-Business: Concepts and Context with Illustrative Examples of E-Business and E-Commerce in Education......Page 483
Compilation of References......Page 496
About the Contributors......Page 537
Index......Page 548




نظرات کاربران