ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Q&A Civil Liberties & Human Rights 2007 2008 (Questions and Answers)

دانلود کتاب پرسش و پاسخ آزادی های مدنی و حقوق بشر 2007 2008 (سؤال و پاسخ)

Q&A Civil Liberties & Human Rights 2007 2008 (Questions and Answers)

مشخصات کتاب

Q&A Civil Liberties & Human Rights 2007 2008 (Questions and Answers)

ویرایش: 4 
نویسندگان:   
سری: Cavendish Q & A series 
ISBN (شابک) : 0415432138, 0203868129 
ناشر: Routledge-Cavendish 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 397 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Q&A Civil Liberties & Human Rights 2007 2008 (Questions and Answers) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پرسش و پاسخ آزادی های مدنی و حقوق بشر 2007 2008 (سؤال و پاسخ) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پرسش و پاسخ آزادی های مدنی و حقوق بشر 2007 2008 (سؤال و پاسخ)

موضوع حقوق بشر به سرعت در حال تبدیل شدن به یک موضوع اصلی در بسیاری از دوره های LLB است و یک زمینه تحصیلی ضروری برای همه وکلای متقاضی است. قانون حقوق بشر 1998 اکنون چندین سال است که به طور کامل لازم الاجرا شده است و تأثیر بسیار مهمی در این موضوع دارد. به این ترتیب، این نسخه جدید به طور کامل بازنویسی و به روز شده است تا عواقب این قانون را در نظر بگیرد، و همچنین موارد و قوانین جدیدی را که از زمان انتشار آخرین ویرایش به وجود آمده است را در خود جای داده است. موضوعات انتخاب شده منعکس کننده موضوعاتی هستند که عموماً در دوره های حقوق بشر و آزادی های مدنی حقوق بشر، شاید بیش از هر موضوع دیگری، به سرعت در حال توسعه است و این کتاب بر روی حوزه هایی تمرکز دارد که در زمان حاضر مورد توجه خاص هستند، در حالی که دانش آموز را نسبت به تحولات بالقوه و احتمالی آینده و زمینه های چالش برانگیز آگاه می کند. یادداشت‌های موجود در پاسخ‌ها به دانش‌آموز این امکان را می‌دهد که خطوط استدلال خاصی را در راستای علایق یا مطالعات خاص بیشتر توسعه دهد. اگرچه در درجه اول برای دانشجویان مقطع کارشناسی هدف قرار می گیرد، دانشجویان کارشناسی ارشد نیز آن را ارزشمند می یابند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The topic of human rights is fast becoming a core subject on many LLB courses and is an essential field of study for all intending lawyers. The Human Rights Act 1998 has now been fully in force for several years and has an extremely significant effect on this subject. As such, this new edition has been thoroughly rewritten and updated to take account of the consequences of the Act, as well as incorporating many new cases and statutes that have arisen since the publication of the last edition.The topics chosen reflect those generally found on human rights and civil liberties courses. Human rights, perhaps more than any other subject, is rapidly developing and this book concentrates on those areas which are of particular interest at the present time, whilst alerting the student to potential and likely future developments and areas of challenge. Notes in the answers allow the student to develop certain lines of argument further, in line with particular interests or studies. Although primarily aimed at undergraduate students, postgraduate students will also find it of value.





نظرات کاربران