ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Because of Winn-Dixie

دانلود کتاب به خاطر وین دیکسی

Because of Winn-Dixie

مشخصات کتاب

Because of Winn-Dixie

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0763607762, 9780763644321 
ناشر: Candlewick Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Because of Winn-Dixie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به خاطر وین دیکسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به خاطر وین دیکسی

اولین رمان فراموش نشدنی درباره رسیدن به بلوغ در یک تابستان شیرین - و یادگیری دوست داشتن آنچه دارید. تابستان تابستان اوپال و پدرش، واعظ، به نائومی، فلوریدا نقل مکان می کنند، اوپال به سوپرمارکت Winn-Dixie می رود و با یک سگ یک سگ بزرگ، زشت و رنج کشیده با حس شوخ طبعی. سگی که او دوبله Winn-Dixie می کند. به خاطر وین دیکسی، واعظ ده چیز درباره مادر غایبش به اوپال می گوید، یکی برای هر سالی که اوپال زنده است. وین دیکسی بهتر از هر کسی که اوپال تا به حال می شناسد در دوست یابی بهتر است، و با هم با کتابدار محلی، خانم فرانی بلاک، که زمانی با یک نسخه از WAR AND PEACE با یک خرس مبارزه کرد، ملاقات می کنند. آنها با گلوریا دامپ که تقریباً نابینا است اما با قلبش می بیند، و اوتیس، یک خلافکار سابق که پس از ساعت ها حیوانات را در فروشگاه حیوانات خانگی خود آزاد می کند، ملاقات می کنند و سپس با گیتار خود آنها را لو می دهد. اوپال تمام آن تابستان شیرین را صرف جمع آوری داستان هایی درباره دوستان جدیدش و فکر کردن به مادرش. اما به خاطر وین-دیکسی یا شاید به این دلیل که او بزرگ شده است، اوپال یاد می گیرد که فقط کمی رها کند، و این دوستی - و بخشش - می تواند مانند یک طوفان تابستانی ناگهانی به شما حمله کند. با یادآوری داستان‌های هارپر لی و کارسون مک‌کالر، در اینجا اولین رمان خنده‌دار، تکان‌دهنده و کاملاً واقعی از یک استعداد جدید است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

An unforgettable first novel about coming of age one sweet summer—and learning to love what you have.The summer Opal and her father, the preacher, move to Naomi, Florida, Opal goes into the Winn-Dixie supermarket—and comes out with a dog. A big, ugly, suffering dog with a sterling sense of humor. A dog she dubs Winn-Dixie. Because of Winn-Dixie, the preacher tells Opal ten things about her absent mother, one for each year Opal has been alive. Winn-Dixie is better at making friends than anyone Opal has ever known, and together they meet the local librarian, Miss Franny Block, who once fought off a bear with a copy of WAR AND PEACE. They meet Gloria Dump, who is nearly blind but sees with her heart, and Otis, an ex-con who sets the animals in his pet shop loose after hours, then lulls them with his guitar.Opal spends all that sweet summer collecting stories about her new friends and thinking about her mother. But because of Winn-Dixie or perhaps because she has grown, Opal learns to let go, just a little, and that friendship—and forgiveness—can sneak up on you like a sudden summer storm. Recalling the fiction of Harper Lee and Carson McCullers, here is a funny, poignant, and utterly genuine first novel from a major new talent.





نظرات کاربران