ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Protector: Families of Honor, Book Two

دانلود کتاب محافظ: خانواده های افتخاری، کتاب دوم

The Protector: Families of Honor, Book Two

مشخصات کتاب

The Protector: Families of Honor, Book Two

ویرایش: Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0062020625, 9780062020628 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 552 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The Protector: Families of Honor, Book Two به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب محافظ: خانواده های افتخاری، کتاب دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب محافظ: خانواده های افتخاری، کتاب دوم

همه به مکانی امن برای تماس با خانه نیاز دارند وقتی مادرش می میرد، الا مجبور می شود مزرعه خانواده اش را به حراج بگذارد. پدرش سال ها پیش فوت کرد و او هرگز نتوانست به تنهایی پنجاه هکتار را مدیریت کند. اما پس از نقل مکان به شهر، او نمی تواند درد و رنجی را که از تماشای مالک جدید، وفادار ویور، در حال تعمیر خانه مزرعه قدیمی خانواده اش احساس می کند، انکار کند - همه کارهایی که الا زمانی آرزوی انجام آن را داشت. چیزی که الا نمی داند این است که لویال مخفیانه امیدوار است که دوباره این خانه را اشغال کند. . . به عنوان همسرش او شروع به دعوت از او می کند تا نظر او را در مورد تغییراتی که می خواهد انجام دهد بپرسد. همانطور که دوستی آنها شکوفا می شود، الا شروع به تعجب در مورد نیات لویال می کند، به خصوص زمانی که بهترین دوستش، دوروتی، اشاره می کند که لویال آن چیزی نیست که به نظر می رسد. هیچ راهی وجود ندارد که پسر طلایی جامعه آمیش نزدیکشان به الا علاقه مند شود، که مدت هاست گل دیواری که از والدین بیمار خود مراقبت می کند. آیا باید به مردی که همیشه آرزویش را داشت اعتماد کند یا به دوستی که همیشه در کنارش بوده است؟ هنگامی که یکی از آنها تهدید می کند که استقلالی را که در نهایت به دست آورده است مختل می کند، الا با یک انتخاب روبرو می شود. او می تواند از قلب خود محافظت کند و چیزها را همانطور که همیشه بوده اند حفظ کند. یا می‌تواند از پوسته‌اش بیرون بیاید، همه چیز را به خاطر عشقی که همیشه می‌خواسته به خطر بیندازد، و در نهایت جایی برای خواندن خانه داشته باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Everyone needs a safe place to call home When her mother passes away, Ella's forced to auction off her family's farm. Her father died years ago, and she could never manage the fifty acres on her own. But after she moves to town, she can't deny the pain she feels watching the new owner, Loyal Weaver, repairing her family's old farmhouse—everything Ella had once dreamed of doing. What Ella doesn't know is that Loyal secretly hopes she will occupy this house again . . . as his wife. He begins inviting her over, to ask her opinion on changes he wants to make. As their friendship blooms, Ella starts to wonder about Loyal's intentions, especially when her best friend, Dorothy, hints that Loyal is not who he seems. There's no way the golden boy of their close-knit Amish community could be interested in Ella, long the wallflower, hidden away caring for her ailing parents. Should she trust the man she's always yearned for, or the friend who's always been by her side? When one of them threatens to disrupt the independence she's finally achieved, Ella is faced with a choice. She can protect her heart and keep things the way they've always been. Or she can come out of her shell, risk everything for the love she's always wanted, and finally have a place to call home.





نظرات کاربران