دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Derek Bell. Ron Ritchie
سری:
ISBN (شابک) : 0335201822, 9780335201822
ناشر: Open University Press
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 205
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 63 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Towards Effective Subject Leadership in the Primary School به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب به سمت رهبری مؤثر در دبستان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به بررسی پست رهبری موضوعی در مدارس ابتدایی در پرتو چهار حوزه کلیدی تعریف شده توسط استانداردهای ملی برای رهبری موضوعی می پردازد: * جهت گیری و توسعه استراتژیک * آموزش و یادگیری * رهبری و مدیریت کارکنان * استقرار کارآمد و موثر کارکنان. داده های تحقیقاتی موجود و مطالب جدید جمع آوری شده توسط نویسندگان را ترکیب می کند. اصول زیربنایی را ارائه میکند و مجموعه پیچیده نقشها و مسئولیتهایی را که توسط رهبران موضوع انجام میشود، تحلیل میکند. مهمتر از همه، توصیههای عملی برای رهبران موضوعی ارائه میکند که توسط یک سری مطالعات موردی و وظایفی که مستقیماً به رهبران موضوع خطاب میشوند نشان داده شدهاند. نویسندگان رویکردی کلی اتخاذ کردهاند و به موضوعاتی مانند تغییر نقشها و مسئولیتها، برنامهریزی برای آموزش و یادگیری، کار با همکاران و دیگران، مدیریت منابع و بهبود مدرسه نگاه میکنند که باید توسط همه رهبران موضوعی به هر نحوی که خاص باشند، مورد توجه قرار گیرند. حوزه مسئولیت در سراسر این کتاب، بر اهمیت رهبری، یادگیری کودکان، توسعه حرفه ای و همکاری تاکید شده است. این کتاب برای همه معلمان دبستان و به ویژه رهبران موضوعی ارزشمند خواهد بود.
This book examines the post of subject leader in primary schools in the light of the four key areas defined by National Standards for Subject Leadership: * strategic direction and development * teaching and learning * leading and managing staff * efficient and effective deployment of staff The book combines existing research data and new material gathered by the authors. It presents the underpinning principles and analyses the complex set of roles and responsibilities undertaken by subject leaders. Most importantly it provides practical advice for subject leaders illustrated by a series of case studies and tasks which are addressed directly to subject leaders. The authors have taken a generic approach, looking at issues such as changing roles and responsibilities, planning for teaching and learning, working with colleagues and others, managing resources and bringing about school improvement, that have to be addressed by all subject leaders whatever their particular area of responsibility. Throughout, the book emphasises the importance of leadership, children's learning, professional development and collaboration. The book will be of value to all primary school teachers, and especially subject leaders.