دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Matthias Dressler. Gina Telle
سری:
ISBN (شابک) : 3834914762, 9783834914767
ناشر:
سال نشر:
تعداد صفحات: 207
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Meinungsführer in der interdisziplinären Forschung: Bestandsaufnahme und kritische Würdigung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رهبران نظرات در تحقیقات بین رشته ای: موجودی و ارزیابی انتقادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ماتیاس لباسلر و جینا تله نظریهها و مدلهای موجود در مورد رهبری افکار، توسعه تحقیقات در مورد این موضوع و تأثیر آنها بر مدلهای ارتباطی موجود را توضیح میدهند. آنها کارکردها، انگیزه ها و اثرات رهبری عقیده را تحلیل می کنند و روش هایی را برای شناسایی رهبران عقیده و رهبران عقیده در فرآیند انتشار ارائه می کنند.
Matthias Dressler und Gina Telle erläutern bestehende Theorien und Modelle über Meinungsführerschaft, die Entwicklung der Forschung zu dieser Thematik und ihre Wirkung auf vorhandene Kommunikationsmodelle. Sie analysieren Funktionen, Motive und Wirkungen der Meinungsführerschaft und stellen Methoden zur Identifizierung von Meinungsführern und Meinungsführer im Diffusionsprozess vor.
Front Matter....Pages I-XIV
Problemstellung und Ziel der Arbeit....Pages 1-4
Grundlagen....Pages 5-23
Entwicklungen der Meinungsführerforschung — Auswirkungen auf bestehende Kommunikationsmodelle....Pages 25-49
Theorien und Konzepte in der Meinungsführerforschung....Pages 51-163
Bedeutung des Meinungsführer-Konzeptes für das Marketing....Pages 165-172
Kritische Würdigung des Meinungsführer-Konzeptes....Pages 173-180
Zusammenfassung....Pages 181-183
Back Matter....Pages 185-198