ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Early Childhood and Primary Education: Readings & Reflections

دانلود کتاب دوران کودکی و آموزش ابتدایی: خوانش ها و تأملات

Early Childhood and Primary Education: Readings & Reflections

مشخصات کتاب

Early Childhood and Primary Education: Readings & Reflections

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335236561, 9780335236572 
ناشر: Open University Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 311 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 991 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Early Childhood and Primary Education: Readings & Reflections به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دوران کودکی و آموزش ابتدایی: خوانش ها و تأملات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دوران کودکی و آموزش ابتدایی: خوانش ها و تأملات

این کتاب ایده‌های تاریخی و فلسفی زیربنای تمرین در اوایل کودکی و آموزش ابتدایی را بررسی می‌کند. این مقاله عصاره‌های کلیدی را از منابع تأثیرگذار جمع‌آوری می‌کند و تفسیر سرمقاله مفیدی را ارائه می‌کند که اهمیت هر مقاله را توضیح می‌دهد تا خواننده ضروری در دوران کودکی و آموزش ابتدایی باشد. این امکان دسترسی آسان به ایده‌های نظری کلیدی و متون اصلی را فراهم می‌کند تا درک محکمی از این ایده‌ها فراهم کند، و همچنین مسائل جاری را در یک زمینه تاریخی و نظری قرار دهد. تکالیف انعکاسی فرصت هایی را برای خواننده فراهم می کند تا از رویه و باورهای فعلی خود عقب نشینی کند تا فلسفه آموزشی خود را مرور کند. این وظایف، همراه با تفسیر سرمقاله، به توسعه درک و بینش لازم برای شرکت در بحث انتقادی در مورد مسائل جاری در عمل حرفه ای کمک می کند. اگرچه سال‌های اولیه و آموزش ابتدایی اغلب به‌عنوان مراحل جداگانه رشد تلقی می‌شوند، انتظار می‌رود که کودکان از مرحله‌ای به مرحله دیگر به روشی یکپارچه پیشرفت کنند و ایده‌های تاریخی و فلسفی مؤثر بر عمل در مراحل مختلف اغلب یکسان یا مشابه هستند. این کتاب از متخصصان آموزش برای درک و انعکاس تجربیات کودکان در مراحل مختلف پشتیبانی می کند. این یک کتاب ایده‌آل برای دانش‌آموزان در دوره‌های تحصیلات اولیه، سال‌های اولیه و آموزش ابتدایی و همچنین متخصصانی است که از بدو تولد تا ۱۱ سالگی با کودکان کار می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores the historical and philosophical ideas underpinning practice in early childhood and primary education. It pulls together key extracts from influential sources and provides helpful editorial commentary explaining the importance of each article to provide an essential reader in early childhood and primary education. It enables easy access to key theoretical ideas and seminal texts to provide a firm understanding of such ideas, as well as placing current issues within an historical and theoretical context. Reflective tasks provide opportunities for the reader to stand back from current practice and beliefs to review their own philosophy of education. These tasks, together with the editorial commentary, help develop the necessary understandings and insights to engage in critical debate on current issues in professional practice. Although early years and primary education are often seen as separate stages of development, children are expected to progress from one stage to another in a seamless way and the historical and philosophical ideas influencing practice at the different stages are often the same or similar. The book supports education professionals to understand and reflect on children's experiences across a range of stages. This is an ideal book for students on Early Childhood Studies, Early Years and Primary Education courses, as well as professionals working with children from birth to 11 years of age.



فهرست مطالب


Content: pt. 1. Understanding child development --
pt. 2. The changing world of childhood --
pt. 3. Changing practice and professionalism.




نظرات کاربران