دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Lynn D. Newton
سری:
ISBN (شابک) : 1853595969, 9781853595967
ناشر: Multilingual Matters
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 97
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 484 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching for Understanding Across the Primary Curriculum به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش برای درک در مقطع ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب ماهیت پیچیده فهم و معنای آموزش برای درک را مورد بحث قرار می دهد. فرآیندها و راهبردهایی که می توانند از آموزش برای درک حمایت کنند، سپس در زمینه های مختلف برنامه درسی مدرسه ابتدایی / ابتدایی (4 تا 11 سال) مثال زده می شوند.
The book discusses the complex nature of understanding and what it means to teach for understanding. The processes and strategies that can support teaching for understanding are then exemplified in the context of different areas of the primary / elementary (4-11 years) school curriculum.
Contents......Page 6
Editorial: Teaching for Understanding Across the Primary Curriculum......Page 8
Helping Children to Understand......Page 10
Whatever Happened to Primary English Knowledge and Understanding?......Page 19
Teaching for Understanding in Primary Mathematics......Page 27
Teaching for Understanding in Primary Science......Page 34
Developing Young Children’s Understanding: An Example from Earth Science......Page 45
ICT and Teaching for Understanding......Page 55
Teaching for Understanding in Primary Geography......Page 63
Encouraging Historical Understanding in the Primary Classroom......Page 73
Expression in the Visual Arts......Page 80
Teaching for Understanding: Curriculum Guidance for the Foundation Stage......Page 88
Notes on Contributors......Page 96