دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Douglas Jacobsen. Rhonda Jacobsen
سری:
ISBN (شابک) : 0195323440, 9780195323443
ناشر: Oxford University Press, USA
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 280
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The American University in a Postsecular Age به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دانشگاه آمریکایی در عصر پسا سکولار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برای بیشتر قرن بیستم، فرض بر این بود که آموزش عالی یک شرکت سکولار بوده و باید باشد، اما این رویکرد دیگر کافی نیست. فرهنگ تغییر کرده است و دانشجویان معاصر کالج ها و دانشگاه ها به طور فزاینده ای سوالات مذهبی و معنوی را به دانشگاه می آورند. در پاسخ، رهبران کالج و دانشگاه در حال بررسی مجدد رابطه بین دین و آموزش عالی هستند. دانشگاه آمریکایی در عصر فراسکولار با سؤالات کلیدی دست و پنجه نرم می کند: - اساتید و دانشجویان امروز چقدر مذهبی یا بی دین هستند؟ چه سطحی از سواد دینی باید از دانش آموزان انتظار داشت؟ --آیا می توان دین را بدون ایجاد اخلال وارد کلاس درس کرد؟ آیا کالج ها و دانشگاه ها باید به دانشجویان کمک کنند تا در مورد ایمان خود فکر کنند؟ --آیا دین با تحقیق انتقادی مخالف است؟ --آیا دین می تواند نقش مثبتی در آموزش عالی داشته باشد؟ این مقدمه ای پیشرفته برای بحث ملی درباره دین و آموزش عالی است. دانشمندان برجسته و مربیان برتر طیف گسترده ای از نظرات را بیان می کنند که منعکس کننده بهترین تفکر فعلی است. مقالههای مقدماتی و پایانی توسط ویراستاران، شخصیت پساسکولار عصر ما را توصیف میکند و چارچوبی جامع را پیشنهاد میکند که هدف آن تسهیل گفتگوی مداوم است.
For much of the twentieth century, it was assumed that higher education was and ought to be a secular enterprise, but that approach no longer suffices. The culture has shifted, and contemporary college and university students are increasingly bringing religious and spiritual questions to campus. In response, college and university leaders are exploring anew the relationship between religion and higher education. The American University in a Postsecular Age grapples with key questions: --How religious or irreligious are faculty and students today? What level of religious literacy should be expected from students? --Can religion be allowed into the classroom without being disruptive? --Should colleges and universities help students reflect on their own faith? --Is religion antithetical to critical inquiry? --Can religion have a positive role to play in higher education? This is a state-of-the-art introduction to the national discussion about religion and higher education. Leading scholars and top educators express a wide spectrum of opinions that reflect the best current thinking. Introductory and concluding essays by the editors describe the postsecular character of our age and propose a comprehensive framework intended to facilitate ongoing conversation.
Contents......Page 8
Introduction......Page 10
1. Postsecular America......Page 16
Part I: Religion, Institutions, and Faculty Roles......Page 30
2. The Religious Convictions of College and University Professors......Page 32
3. Can Faith Be More Than a Sideshow in the Contemporary Academy?......Page 44
4. A Level Playing Field for Religion in Higher Education......Page 58
5. The Ideals and Diversity of Church-Related Higher Education......Page 76
6. Why Faculty Find It Difficult to Talk about Religion......Page 94
7. Faculty Priorities......Page 112
Part II: Religion, the Curriculum, and Student Learning......Page 128
8. The Religious and Spiritual Journeys of College Students......Page 130
9. The Different Spiritualities of the Students We Teach......Page 148
10. Spirituality, Diversity, and Learner-Centered Teaching......Page 164
11. Taking Religion Seriously in Public Universities......Page 180
12. Religious Pluralism, the Study of Religion, and "Postsecular" Culture......Page 200
13. Professing Understanding and Professing Faith......Page 216
Part III: A Framework for Academic Conversation......Page 232
14. Talking about Religion......Page 234
Notes......Page 246
B......Page 268
C......Page 269
D......Page 270
F......Page 271
H......Page 272
K......Page 273
N......Page 274
P......Page 275
R......Page 276
S......Page 277
T......Page 279
Y......Page 280