ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beautiful Darkness

دانلود کتاب تاریکی زیبا

Beautiful Darkness

مشخصات کتاب

Beautiful Darkness

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0316077054, 9780316077057 
ناشر: Little, Brown Books for Young Readers 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 525 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Beautiful Darkness به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریکی زیبا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریکی زیبا

اتان ویت قبلاً به گاتلین، شهر کوچک جنوبی که همیشه آن را خانه می‌نامید، فکر می‌کرد، جایی که هیچ چیز در آن تغییر نکرده بود. سپس با لنا دوکان، تازه وارد مرموز ملاقات کرد، که دنیایی راز را آشکار کرد که در تمام مدت در معرض دید عموم پنهان شده بود. گاتلینی که اسرار باستانی را در زیر بلوط های پوشیده از خزه و پیاده روهای ترک خورده در خود جای داده بود. گاتلینی که در آن یک نفرین نسل‌ها خانواده ماوراء طبیعی قدرتمند لنا را نشانه رفته است. گاتلینی که در آن اتفاقات غیرممکن، جادویی و تغییر دهنده زندگی رخ می دهد. گاهی اوقات زندگی پایان می یابد. آنها با هم می توانند با هر چیزی که گاتلین به سمت آنها پرتاب می کند روبرو شوند، اما پس از متحمل شدن یک فقدان غم انگیز، لنا شروع به کناره گیری می کند و رازهایی را حفظ می کند که رابطه آنها را آزمایش می کند. و اکنون که چشمان اتان به سمت تاریک تر گاتلین باز شده است، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. تسخیر شده توسط چشم اندازهای عجیب و غریب که فقط او می تواند ببیند، اتان عمیق تر به تاریخ پیچیده شهرش کشیده می شود و خود را گرفتار شبکه خطرناک گذرگاه های زیرزمینی می یابد که بی انتها از جنوب عبور می کنند، جایی که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ethan Wate used to think of Gatlin, the small Southern town he had always called home, as a place where nothing ever changed. Then he met mysterious newcomer Lena Duchannes, who revealed a secret world that had been hidden in plain sight all along. A Gatlin that harbored ancient secrets beneath its moss-covered oaks and cracked sidewalks. A Gatlin where a curse has marked Lena's family of powerful Supernaturals for generations. A Gatlin where impossible, magical, life-altering events happen.Sometimes life-ending.Together they can face anything Gatlin throws at them, but after suffering a tragic loss, Lena starts to pull away, keeping secrets that test their relationship. And now that Ethan's eyes have been opened to the darker side of Gatlin, there's no going back. Haunted by strange visions only he can see, Ethan is pulled deeper into his town's tangled history and finds himself caught up in the dangerous network of underground passageways endlessly crisscrossing the South, where nothing is as it seems.





نظرات کاربران