ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Life in Language Immersion Classrooms

دانلود کتاب زندگی در کلاس های درس غوطه وری زبان

Life in Language Immersion Classrooms

مشخصات کتاب

Life in Language Immersion Classrooms

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Multilingual Matters, 86 
ISBN (شابک) : 1853591505, 9780585224961 
ناشر: Mulitlingual Matters, Ltd. 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 191 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 896 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Life in Language Immersion Classrooms به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زندگی در کلاس های درس غوطه وری زبان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زندگی در کلاس های درس غوطه وری زبان

این جلد پروژه ای را شرح می دهد که کارکنان و مدیران در غرب میانه ایالات متحده را با همکاری تیمی از محققان آموزشی شامل می شود. به عنوان فصل شامل مطالعات کیفی معلمان غوطه وری، تجزیه و تحلیل استفاده از نمایشنامه و ادبیات کودکان، و بحث در مورد آماده سازی و نگهداری کارکنان برای آموزش غوطه وری است. برنهارت همچنین "توسعه خواندن در زبان دوم" را بر اساس تحقیقات خود با خوانندگان بزرگسال از انواع زبان های دوم منتشر کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume chronicles a project that involved the staff and principals in the midwestern United States, in collaboration with a team of educational researchers. Included as chapters are qualitative studies of immersion teachers, analyses of the use of drama and children's literature, and discussions of staff preparation and maintenance for immersion schooling. Bernhardt has also published "Reading Development in a Second Language", based on her research with adult readers of a variety of second languages.





نظرات کاربران