دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Petra Häsing
سری:
ISBN (شابک) : 3899586204, 9783899586206
ناشر: Kassel University Press
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 89
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 680 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Fächerübergreifender Unterricht in der gymnasialen Oberstufe aus Sicht der Lehrenden. Eine qualitative Studie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دروس بین رشته ای در دبیرستان از دیدگاه معلمان. یک مطالعه کیفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Fächerübergreifender Unterricht in der gymnasialen Oberstufe aus Sicht der Lehrenden (2009) ......Page 1
ISBN: 9783899586206......Page 3
--> Inhalt......Page 6
Einleitung......Page 8
1.2 Begründungsargumente......Page 9
1.4.1 Anforderungen, Rahmen- und Gelingensbedingungen......Page 11
1.4.2 Motivation der Lehrenden......Page 12
1.4.3 Organisaitons- und didaktisch-methodische Gestlatungsformen......Page 13
2.2 Forschungsansatz......Page 15
2.3 Untersuchungsdesign......Page 16
2.4 Auswertungsverfahren......Page 19
3.1 Begriffsverständnis des fächerübergreifenden Unterrichts......Page 21
3.2 Motivation in der gymnasialen Oberstufe fächerübergreifend zu unterrichten......Page 25
3.3 Erwartungen an eine der ersten durchgeführten fächerübergreifenden Unterrichtseinheiten......Page 31
3.4 Planung und Durchführung der entsprechenden Einheit......Page 32
3.5 Ergebniseinschätzung der beschreibenen Unterrichtseinheit......Page 49
3.6 Unterrichtsmodelle......Page 54
3.7 Zusammenfassende Erfahrungen mit fächerübergreifenden Unterricht und Konsequenzen für entsprechende zukünftige Unterrichtsvorhaben......Page 77
4 Zusammenfassung der zentralen Untersuchungsergebnisse, Fazit und Ausblick......Page 79
5 Literatur......Page 82
6.1 Interviewfragen......Page 86
6.2 Hypothesen zur Motivation von Lehrer/innen fächerübergreifenden Unterricht zu praktizieren......Page 87
6.3 Hypothesen zu möglichen Erwartungen der Lehrer/innen an fächerbübergreifenden Unterricht......Page 88