دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Emma Govan, Helen Nicholson, Katie Normington سری: ISBN (شابک) : 0415286530, 9780415286527 ناشر: Routledge سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 224 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Making a Performance: Devising Histories and Contemporary Practices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ساخت یک اجرا: ابداع تاریخ ها و شیوه های معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ساخت یک پرفورمنس، نوآوریها را در اجرای ابداع شده از آزمایشهای اولیه تئاتر در قرن بیستم تا اجراهای رادیکال قرن بیست و یکم دنبال میکند. این مقدمه بر تئوری، تاریخچه و عمل اجرای ابداع شده به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه سازندگان اجرا بر سنتهای زیباییشناختی تجربی گذشته بنا نهادهاند. به نظر میرسد شرکتهایی بهعنوان «پاهای روی دیوار استرالیا»، «سرگرمیهای اجباری بریتانیا» و «جزیره بز» مستقر در ایالاتمتحده نشان دهد که چگونه تمرینکنندگان معاصر، ارتدکسها را برای توسعه زبانهای نمایشی جدید به چالش میکشند. این مطالعه که به گونهای طراحی شده است که هم برای محققان و هم برای متخصصان قابل دسترسی باشد، نمونههای واضح و عملی از مفاهیم و ایدههایی را ارائه میدهد که برخی از فعالترین و تجربیترین شیوهها را در عملکرد معاصر شکل دادهاند.
Making a Performance traces innovations in devised performance from early theatrical experiments in the twentieth-century to the radical performances of the twenty-first century. This introduction to the theory, history and practice of devised performance explores how performance-makers have built on the experimental aesthetic traditions of the past. It looks to companies as diverse as Australia's Legs on the Wall, Britain's Forced Entertainment and the USA-based Goat Island to show how contemporary practitioners challenge orthodoxies to develop new theatrical languages. Designed to be accessible to both scholars and practitioners, this study offers clear, practical examples of concepts and ideas that have shaped some of the most vibrant and experimental practices in contemporary performance.
Content: 1. art of devising --
2. But is it art? : art and non-art --
3. creative performer --
4. Art, politics and activism --
5. Autobiographical performance --
6. Narratives of community --
7. Adapting fictional stories --
8. Making performance space/creating environments --
9. place of the artist --
10. Between routes and roots : performance, place and diaspora --
11. speaking body : physical theatres --
12. Virtual bodies --
13. Shifting boundaries : concluding thoughts.