ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Studieren an mittelalterlichen Universitäten: Chancen und Risiken. Gesammelte Aufsätze

دانلود کتاب تحصیل در دانشگاه های قرون وسطی: فرصت ها و خطرات مقالات گردآوری شده

Studieren an mittelalterlichen Universitäten: Chancen und Risiken. Gesammelte Aufsätze

مشخصات کتاب

Studieren an mittelalterlichen Universitäten: Chancen und Risiken. Gesammelte Aufsätze

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Education and Society in the Middle Ages and Renaissance 19 
ISBN (شابک) : 9004138331, 9789004138339 
ناشر: Brill Academic Pub 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 535 
زبان: German  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Studieren an mittelalterlichen Universitäten: Chancen und Risiken. Gesammelte Aufsätze به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحصیل در دانشگاه های قرون وسطی: فرصت ها و خطرات مقالات گردآوری شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحصیل در دانشگاه های قرون وسطی: فرصت ها و خطرات مقالات گردآوری شده

این جلد مجموعه ای از مقالات در مورد تاریخ قرون وسطی دانشگاه ها را ارائه می دهد که طی سه دهه منتشر شده است. تحت پوشش مدارس شمال فرانسه در قرن 12 تا دانشگاه های آلمانی قرن 15، \"studia\" به عنوان یک سیستم یادگیری و زندگی در نظر گرفته می شود. انتظارات بالای جامعه قرون وسطی، چارچوب قانون اساسی یادگیری، نهادهای مرکزی دانشگاه ها، مشاغل فردی و به ویژه تسلط کلیسا بر تعلیم الهیات مورد توجه قرار گرفته است. آزادی علمی و شفاهی ارتباطات هر دو مورد توجه قرار می گیرند. به این ترتیب تصویری رنگارنگ از دوره تأسیس تاریخ دانشگاه از این کتاب برمی‌خیزد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The volume presents a collection of articles on medieval history of universities, published over three decades. Covering the schools in northern France in the 12th century to the German universities of the 15th century the "studia" are considered as a system of learning and living. The high expectations of medieval society, the constitutional framework of learning, central institutions of the universities, individual careers and especially the grip of the church on the teaching of theologians receive attention. Academic freedom and orality of communication are both taken into account. In this way a colourful picture of the founding period of university history arises from this book.



فهرست مطالب

INHALTSVERZEICHNIS......Page 6
Vorwort......Page 8
Kapitel 1: Päpstliche Universitätsgründungsprivilegien und der Begriff eines Studium generale im Römisch-Deutschen Reich des 14. Jahrhunderts......Page 16
Kapitel 2: Universitas und studium. Zu den Verfassungsstrukturen mittelalterlicher Universitäten......Page 28
Kapitel 3: Der Eid an der mittelalterlichen Universität, Formen seines Gebrauchs, Funktionen einer Institution......Page 54
Kapitel 4: Bildungsstand und Freiheitsforderung (12.–14. Jahrhundert)......Page 78
Kapitel 5: Karrierechancen eines Theologiestudiums im Späteren Mittelalter......Page 112
Kapitel 6: Die Studenten unterwegs......Page 148
Kapitel 7: Kirche und Universitäten, Zur wirtschaftlichen Fundierung der deutschen Hochschulen im Spätmittelalter......Page 172
Kapitel 8: Die Welt der Professoren und Studenten an der Wende vom Mittelalter zur Neuzeit......Page 190
Kapitel 9: Die Kirche und die Universitäten im 13. Jahrhundert......Page 222
Kapitel 10: Zur sozialen Situation der Naturphilosophie im späteren Mittelalter......Page 268
Kapitel 11: Die Verfahren gegen Abaelard und Gilbert von Poitiers......Page 290
Kapitel 12: Papst, Ortsbischof und Universität in den Pariser Theologenprozessen des 13. Jahrhunderts......Page 328
Kapitel 13: Gelehrte Ketzerei und kirchliche Disziplinierung, Die Verfahren gegen theologische Irrlehren im Zeitalter der scholastischen Wissenschaft......Page 376
Kapitel 14: Die Anfänge der Universitäten Prag und Heidelberg in ihrem gegenseitigen Verhältnis......Page 422
Kapitel 15: Marsilius von Inghen als Rektor der Universität Heidelberg......Page 444
Kapitel 16: Die mittelalterlichen Universitäten und das gesprochene Wort......Page 468
Bibliographische Nachweise der Erstpublikationen......Page 508
A......Page 510
B......Page 511
C......Page 512
D......Page 513
E......Page 514
G......Page 515
H......Page 517
J......Page 518
K......Page 519
L......Page 521
M......Page 522
N......Page 523
P......Page 524
R......Page 526
S......Page 528
T......Page 529
U......Page 530
W......Page 531
Z......Page 532




نظرات کاربران