دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Revised Edition
نویسندگان: International Reading Association and National Council of Teachers of English
سری:
ISBN (شابک) : 0872077764, 9780872077768
ناشر: International Reading Association and National Council of Teachers of English
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 61
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Standards for the Assessment of Reading and Writing (revised edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استانداردهای ارزیابی خواندن و نوشتن (نسخه اصلاح شده) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با این سند به روز شده، IRA و NCTE مجدداً موضع خود را تأیید می کنند که هدف اولیه ارزیابی باید بهبود آموزش و یادگیری برای همه دانش آموزان باشد. یازده استاندارد اصلی ارائه و توضیح داده شده است، و یک واژه نامه مفید این سند را نه تنها برای مربیان، بلکه برای والدین، سیاست گذاران، اعضای هیئت مدیره مدرسه و سایر ذینفعان مناسب می کند. مطالعات موردی آزمونهای ملی در مقیاس بزرگ و ارزیابیهای کلاسی در مقیاس کوچکتر (به ویژه در زمینه RTI یا پاسخ به مداخله) برای برجسته کردن این موضوع استفاده میشود که چگونه ارزیابیهایی که امروزه استفاده میشوند مطابق با استانداردها هستند یا نیستند. انجمن بینالمللی خواندن یک انجمن جهانی است. سازمان برتر سوادآموزان. عناوین ما با ارائه توسعه حرفه ای برای ارتقای مداوم کیفیت آموزش و تحقیق سواد خواندن را ترویج می کنند. عناوین IRA مبتنی بر تحقیق، آزمایش شده در کلاس درس و بررسی شده از جمله بهترین ابزارهایی هستند که به متخصصان سوادآموزی کمک می کنند وظایف خود را بهتر انجام دهند. برخی از حوزههای متعددی که ما در آنها منتشر میکنیم عبارتند از: - درک-پاسخ به مداخله/خوانندگان درگیر-سوادآموزی اولیه-سواد نوجوانی-ارزیابی-آموزش سوادآموزی-تحقیق و سیاست
With this updated document, IRA and NCTE reaffirm their position that the primary purpose of assessment must be to improve teaching and learning for all students. Eleven core standards are presented and explained, and a helpful glossary makes this document suitable not only for educators but for parents, policymakers, school board members, and other stakeholders. Case studies of large-scale national tests and smaller scale classroom assessments (particularly in the context of RTI, or Response to Intervention) are used to highlight how assessments in use today do or do not meet the standards.The International Reading Association is the world's premier organization of literacy professionals. Our titles promote reading by providing professional development to continuously advance the quality of literacy instruction and research. Research-based, classroom-tested, and peer-reviewed, IRA titles are among the highest quality tools that help literacy professionals do their jobs better. Some of the many areas we publish in include: -Comprehension-Response To Intervention/Struggling Readers-Early Literacy -Adolescent Literacy-Assessment-Literacy Coaching-Research And Policy