ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Standards for the Assessment of Reading and Writing (revised edition)

دانلود کتاب استانداردهای ارزیابی خواندن و نوشتن (نسخه اصلاح شده)

Standards for the Assessment of Reading and Writing (revised edition)

مشخصات کتاب

Standards for the Assessment of Reading and Writing (revised edition)

ویرایش: Revised Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0872077764, 9780872077768 
ناشر: International Reading Association and National Council of Teachers of English 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 61 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Standards for the Assessment of Reading and Writing (revised edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استانداردهای ارزیابی خواندن و نوشتن (نسخه اصلاح شده) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استانداردهای ارزیابی خواندن و نوشتن (نسخه اصلاح شده)

با این سند به روز شده، IRA و NCTE مجدداً موضع خود را تأیید می کنند که هدف اولیه ارزیابی باید بهبود آموزش و یادگیری برای همه دانش آموزان باشد. یازده استاندارد اصلی ارائه و توضیح داده شده است، و یک واژه نامه مفید این سند را نه تنها برای مربیان، بلکه برای والدین، سیاست گذاران، اعضای هیئت مدیره مدرسه و سایر ذینفعان مناسب می کند. مطالعات موردی آزمون‌های ملی در مقیاس بزرگ و ارزیابی‌های کلاسی در مقیاس کوچک‌تر (به ویژه در زمینه RTI یا پاسخ به مداخله) برای برجسته کردن این موضوع استفاده می‌شود که چگونه ارزیابی‌هایی که امروزه استفاده می‌شوند مطابق با استانداردها هستند یا نیستند. انجمن بین‌المللی خواندن یک انجمن جهانی است. سازمان برتر سوادآموزان. عناوین ما با ارائه توسعه حرفه ای برای ارتقای مداوم کیفیت آموزش و تحقیق سواد خواندن را ترویج می کنند. عناوین IRA مبتنی بر تحقیق، آزمایش شده در کلاس درس و بررسی شده از جمله بهترین ابزارهایی هستند که به متخصصان سوادآموزی کمک می کنند وظایف خود را بهتر انجام دهند. برخی از حوزه‌های متعددی که ما در آنها منتشر می‌کنیم عبارتند از: - درک-پاسخ به مداخله/خوانندگان درگیر-سوادآموزی اولیه-سواد نوجوانی-ارزیابی-آموزش سوادآموزی-تحقیق و سیاست


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With this updated document, IRA and NCTE reaffirm their position that the primary purpose of assessment must be to improve teaching and learning for all students. Eleven core standards are presented and explained, and a helpful glossary makes this document suitable not only for educators but for parents, policymakers, school board members, and other stakeholders. Case studies of large-scale national tests and smaller scale classroom assessments (particularly in the context of RTI, or Response to Intervention) are used to highlight how assessments in use today do or do not meet the standards.The International Reading Association is the world's premier organization of literacy professionals. Our titles promote reading by providing professional development to continuously advance the quality of literacy instruction and research. Research-based, classroom-tested, and peer-reviewed, IRA titles are among the highest quality tools that help literacy professionals do their jobs better. Some of the many areas we publish in include: -Comprehension-Response To Intervention/Struggling Readers-Early Literacy -Adolescent Literacy-Assessment-Literacy Coaching-Research And Policy





نظرات کاربران