ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Green Movement in Iran

دانلود کتاب جنبش سبز در ایران

مشخصات کتاب

The Green Movement in Iran

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1412818419, 9781412818414 
ناشر: Transaction Publishers 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 181 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب The Green Movement in Iran به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جنبش سبز در ایران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جنبش سبز در ایران

جنبش سبز در ایران حاوی مهمترین نوشته های حمید دباشی در مورد انتخابات ژوئن 2009 ایران، پیامدهای پر فراز و نشیب آن، و ویژگی ها و آرزوهای جنبش سبز در حال ظهور است. این تحلیل‌ها از تحلیل دقیق ماهیت رویدادها تا پیشینه تاریخی جنبش سبز و پیامدهای سیاسی آینده را در بر می‌گیرد. نوشته ها برای چاپ کتاب اصلاح و به روز شده است. این جلد گزارش دباشی از وقایع از 12 ژوئن 2009 - روز انتخابات - و خلاصه‌ای از نکات برجسته دوران تشدید اعتراضات توده‌ای را ارائه می‌کند. او زمینه روشنگری را برای رویدادهای روی زمین فراهم می کند و به بحث هایی درباره اعتبار انتخابات می پردازد. او سپس به تداوم سیاسی در ایران و همچنین ویژگی های جنبش سبز می پردازد. دباشی معتقد است که واکنش متولیان جمهوری اسلامی به اتهام تقلب در انتخابات، تنها مشروعیت از دست رفته آن را تأیید می کند و نظام را نه «اسلامی» و نه «جمهوری» جلوه می دهد. دباشی همچنین در مورد سیاست آمریکا و روابط آن با ایران و جنبش سبز نیز به کاستی‌هایی در فرهنگ رسانه‌ای آمریکا اشاره می‌کند. نقش اپوزیسیون ایران در جنبش سبز و سیاست‌های سیاسی آمریکا، پیامدهای سیاسی و اقتصادی تحریم‌های آمریکا علیه ایران، و تفسیری که جامعه ایران ممکن است از آن‌ها داشته باشد، همگی از منظری روشنگرانه نگریسته می‌شوند. دباشی استدلال می‌کند که رژیم ایران که عمیقاً از مسائل مشروعیت رنج می‌برد، از اهرم‌های بوروکراتیک، اقتصادی و سیاسی خود برای نمایش حمایت و تقسیم پروژه‌ای در میان مردم استفاده می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران