ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب American Music: A Panorama, Fourth Concise Edition

دانلود کتاب موسیقی آمریکایی: پانوراما ، نسخه چهارم مختصر

American Music: A Panorama, Fourth Concise Edition

مشخصات کتاب

American Music: A Panorama, Fourth Concise Edition

ویرایش: 4 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0495916129, 9780495916123 
ناشر: Schirmer 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 355 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب American Music: A Panorama, Fourth Concise Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موسیقی آمریکایی: پانوراما ، نسخه چهارم مختصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موسیقی آمریکایی: پانوراما ، نسخه چهارم مختصر

این نسخه مختصرتر و در دسترس‌تر از متن نظرسنجی پرفروش ما، موسیقی آمریکایی را به‌عنوان منظره‌ای از جریان‌های متمایز و در عین حال موازی توصیف می‌کند - هیپ هاپ و لاتین. مردمی و کشوری؛ انجیل و کلاسیک؛ جاز، بلوز، و راک - که منعکس کننده شخصیت منحصر به فرد متنوع ایالات متحده است. کاندلاریا و کینگمن با مقایسه و تضاد سبک‌های موسیقی در مناطق و زمان‌ها، چشم‌اندازی از موسیقی آمریکایی را ارائه می‌کنند که هم پرشور و هم مبتکرانه است، موسیقی که از تاریخ و سنت‌های موسیقی بسیاری از مهاجران به سواحل آمریکا برمی‌خیزد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This briefer, more accessible edition of our best-selling survey text describes American music as a panorama of distinct yet parallel streams--hip-hop and Latin; folk and country; gospel and classical; jazz, blues, and rock-that reflect the uniquely diverse character of the United States. Comparing and contrasting musical styles across regions and time, Candelaria and Kingman deliver a vision of American music both exuberant and inventive, a music that arises out of the history and musical traditions of the many immigrants to America's shores.



فهرست مطالب

Cover Page......Page 1
Title Page......Page 5
Copyright Page......Page 6
Praise Page......Page 7
CONTENTS......Page 9
ORGANIZATION......Page 15
ACKNOWLEDGMENTS......Page 16
PART I: FOLK AND ETHNIC MUSICS......Page 20
Imported Ballads......Page 22
Features Common to Most Ballads......Page 24
Naturalized Ballads......Page 26
Native Ballads......Page 28
Print and the Ballad......Page 30
Fiddle Tunes......Page 31
Play-Party Songs......Page 32
Key Terms......Page 34
African Music and Its Relation to Black Music in America......Page 35
Religious Folk Music: The Spiritual......Page 37
Secular Folk Music......Page 41
Key Terms......Page 46
Music in Indian Life......Page 47
Types of Songs According to Purpose......Page 49
Characteristics of Indian Music......Page 52
Indian Music and Acculturation......Page 53
Key Terms......Page 55
Sacred Music from Mexico......Page 56
Secular Music from Mexico......Page 60
The Caribbean and South America......Page 69
Key Terms......Page 71
The French Influence in Louisiana......Page 72
The Scandinavian Influence in the Upper Midwest......Page 76
Arab American Traditions......Page 78
The Asian Influence......Page 80
Key Terms......Page 85
CHAPTER 6: FOLK MUSIC AS AN INTRUMENT OF ADVOCACY......Page 86
The Urban Folk Song Movement of the 1930s and 1940s......Page 88
Protest and Folk Song in the 1960s......Page 91
Freedom Songs and the Civil Rights Movement in the South......Page 95
Key Terms......Page 97
PART II: THREE OFFSPRING OF THE RURAL SOUTH......Page 98
Enduring Themes......Page 100
The “Country Sound”......Page 101
Commercial Beginnings: Early Recordings, Radio, and the First Stars......Page 103
Jimmie Rodgers: The Father of Country Music......Page 105
The West: Cowboys, Honky-Tonks, and Western Swing......Page 106
Postwar Dissemination and Full-Scale Commercialization......Page 110
The Persistence and Revival of Traditional Styles......Page 117
Key Terms......Page 120
Characteristics of the Blues......Page 121
Early Published Blues......Page 128
Classic Blues......Page 129
Blues and Jazz......Page 130
Boogie-Woogie......Page 131
Urban Blues......Page 133
Blues at the Turn of the Century......Page 134
Key Terms......Page 136
Rock’s Ties to Rhythm and Blues......Page 137
Reaching White Audiences......Page 140
The Influence of Country Music......Page 141
Trends from the 1960s to the Present......Page 143
Hip Hop......Page 153
Key Terms......Page 155
PART III: POPULAR SACRED MUSIC......Page 156
Psalmody in America......Page 158
The Singing-School Movement......Page 161
The Frontier and Rural America in the Nineteenth Century......Page 166
Music Among Smaller Independent American Sects......Page 172
Key Terms......Page 173
Urban Revivalism After the Civil War: The Moody–Sankey Era of Gospel Hymns......Page 174
The Billy Sunday–Homer Rodeheaver Era: Further Popularization......Page 177
Gospel Music After the Advent of Radio and Recordings......Page 179
Key Terms......Page 189
PART IV: POPULAR SECULAR MUSIC......Page 190
Concerts and Dances......Page 192
Bands and Military Music......Page 195
Musical Theater......Page 197
Popular Song......Page 201
Key Terms......Page 203
Minstrelsy and Musical Entertainment Before the Civil War......Page 204
From the Civil War Through the Turn of the Century......Page 210
The First Half of the Twentieth Century......Page 213
The Musical in Its Maturity: Show Boat to West Side Story......Page 214
The Musical Since West Side Story......Page 217
Opera in America......Page 218
Key Terms......Page 222
CHAPTER 14: POPULAR MUSIC FROM THE JACKSON ERA TO THE ADVENT OF ROCK......Page 223
Popular Song from the 1830s Through the Civil War......Page 224
Bands and Band Music from the Civil War to John Philip Sousa......Page 232
Popular Song in the Gilded Age......Page 234
Tin Pan Alley: Popular Music Publishing Becomes an Industry......Page 235
Key Terms......Page 237
PART V: JAZZ AND ITS FORERUNNERS......Page 238
The Context of Ragtime from Its Origins to Its Zenith......Page 240
The Musical Characteristics of Ragtime......Page 244
The Decline and Dispersion of Ragtime......Page 245
Precursors of Jazz......Page 247
Key Terms......Page 250
The New Orleans Style: The Traditional Jazz of the Early Recordings......Page 251
Chicago’s Jazz Scene in the 1920s......Page 254
The Swing Era and the Big Bands......Page 255
The Emergence of Modern Jazz: Bop as a Turning Point......Page 259
Jazz Since the 1970s......Page 263
Key Terms......Page 265
PART VI: CLASSICAL MUSIC......Page 266
CHAPTER 17: THE SEARCH FOR AN AMERICAN IDENTITY......Page 268
Music Education Before the Civil War......Page 270
Music Education and Culture After the Mid-Nineteenth Century......Page 271
American Music and American Life......Page 277
America’s Virtuoso Cult......Page 281
Key Terms......Page 286
Charles Ives: American Innovator......Page 287
New York “Modernism”......Page 289
Midcentury Modernism......Page 291
The West Coast: Cowell and Partch......Page 293
Minimalism......Page 296
Multimedia Art and Concept Music......Page 298
Classical Music and the Contemporary World......Page 299
Key Terms......Page 300
A Realistic Film of the American West......Page 301
Two Films About the Small Town and the Big City......Page 303
Three Career Film Composers......Page 304
Key Terms......Page 309
3: The American Indian Tradition......Page 311
5: Diverse Traditions: French, Scandinavian, Arab, and Asian......Page 312
9: Rock Music......Page 313
12: Secular Music in the Cities from Colonial Times to the Age of Andrew Jackson......Page 314
15: Ragtime and Precursors of Jazz......Page 315
17: The Search for an American Identity......Page 316
19: Film Music......Page 317
Glossary......Page 319
B......Page 333
C......Page 335
E......Page 337
G......Page 338
H......Page 339
I......Page 340
L......Page 341
M......Page 343
O......Page 344
Q......Page 345
S......Page 346
T......Page 348
W......Page 349
Z......Page 350




نظرات کاربران