دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2nd
نویسندگان: Ron Scollor. Suzanne Wong Scollon
سری: Language in Society 21
ISBN (شابک) : 0631224173, 9780631224174
ناشر: Wiley-Blackwell
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 332
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Intercultural Communication: A Discourse Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتباطات فرهنگی: رویکرد گفتمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این جلد تازه تجدید نظر شده هم مقدمه ای زنده و هم راهنمای عملی برای مفاهیم و مشکلات اصلی ارتباطات بین فرهنگی است. با نگاهی به چارچوب زبانشناسی اجتماعی تعاملی مرتبط با تانن، گامپرز و دیگران، نویسندگان بهویژه بر گفتمان غربیها و آسیاییها، گفتمان مردان و زنان، گفتمان شرکتها و گفتمان سازمانهای حرفهای، و گفتمان بین نسلی تمرکز میکنند. . ارتباط بین فرهنگی را از چارچوب زبان شناسی اجتماعی تعاملی با تأکید بر تحلیل گفتمان مشاهده می کند مثال های متعددی رابطه فرهنگ و ارتباطات را نشان می دهد روش شناسی قوم نگاری را تشریح می کند و نحوه استفاده از آن را برای تحقیقات جدید در ارتباطات بین فرهنگی نشان می دهد ارزش تحقیقات قوم نگاری برای انجام را نشان می دهد. برنامه های آموزشی و مشاوره ای
This newly revised volume is both a lively introduction and practical guide to the main concepts and problems of intercultural communication. Viewed from within the framework of interactive sociolinguistics associated with Tannen, Gumperz, and others, the authors focus in particular on the discourse of westerners and of Asians, the discourse of men and women, corporate discourse and the discourse of professional organizations, and intergenerational discourse. Views intercultural communication from within the framework of interactive sociolinguistics, with an emphasis on discourse analysisNumerous examples demonstrate the relationship between culture and communicationOutlines the methodology of ethnography, and shows how it is used for new research in intercultural communication Illustrates the value of ethnographic research for conducting training and consultation programs.