ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Abstracting craft: the practiced digital hand

دانلود کتاب کاردستی انتزاعی: دست دیجیتالی تمرین شده

Abstracting craft: the practiced digital hand

مشخصات کتاب

Abstracting craft: the practiced digital hand

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262133261, 9780262133265 
ناشر: MIT Press 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Abstracting craft: the practiced digital hand به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کاردستی انتزاعی: دست دیجیتالی تمرین شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کاردستی انتزاعی: دست دیجیتالی تمرین شده

عشق به ساختن چیزها نباید محدود به دنیای فیزیکی باشد—ارائه فرم های الکترونیکی نیز می تواند یک تجربه عملی مفید باشد. در این تحقیق درباره امکان کاردستی در قلمرو دیجیتال، مالکوم مک‌کالو مشاهده می‌کند که ظهور محاسبات به‌عنوان یک رسانه، و نه صرفاً مجموعه‌ای از ابزارها، نشان‌دهنده تناظر فزاینده بین کار دیجیتال و هنر سنتی است. Abstracting Craft با لحن شخصی و محاوره‌ای، با مثال‌ها و تصاویر برگرفته از رشته‌های مختلف، نشان می‌دهد که هر کسی که با نرم‌افزار شکل می‌دهد، چه در معماری، نقاشی، انیمیشن، مدل‌سازی، شبیه‌سازی یا ساخت، در حال تمرین دانش شخصی و تولید بصری است. مصنوعاتی که اگرچه مادی نیستند، اما محصول دست، چشم و ذهن هستند. مک‌کالو فصل به فصل، موردی را برای حفظ صفات و ارزش‌های انسانی در طول مراحل شکل‌گیری شیوه‌های جدید در رسانه‌های دیجیتال ایجاد می‌کند. او ماهیت هماهنگی دست و چشم را پوشش می دهد. زمینه کاری فرهنگ تصویر؛ جنبه های استفاده از ابزار و قدردانی متوسط؛ کاربردها و محدودیت های روش های نمادین؛ مسائل مربوط به تعامل انسان و کامپیوتر؛ سازه های هندسی و روش های انتزاعی در طراحی؛ ضرورت بداهه نوازی؛ و ارزش شخصی کار برای کسانی که تازه وارد محاسبات شده‌اند، مک‌کالو دیدگاهی درونی از این که فناوری چگونه است، مسائل فنی مهم چیست و چگونه محاسبات خلاقانه در یک تاریخ فکری بزرگ‌تر جا می‌گیرد، ارائه می‌دهد. متخصصان در تعامل انسان و کامپیوتر یک مطالعه موردی جالب از مسائل انسان‌شناختی و روان‌شناختی که برای طراحان اهمیت دارد، پیدا خواهند کرد. به محققان هوش مصنوعی یادآوری می شود که بسیاری از فعالیت ها با فرمالیسم های قابل بیان مطابقت ندارند. نظریه پردازان زیبایی شناسی موردی عجیب و غریب از نئوساختارگرایی پیدا خواهند کرد و از منتقدان فرهنگی خواسته می شود تا عملی را تصور کنند که در آن فناوری دیگر نشان دهنده یک اپوزیسیون اقتدارگرا نیست. در نهایت، لژیون های ناشناس صنعتگران دیجیتال، تصدیق کاملی از هنر و انسانیت خود خواهند یافت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The love of making things need not be confined to the physical world —electronic form giving can also be a rewarding hands-on experience. In this investigation of the possibility of craft in the digital realm, Malcolm McCullough observes that the emergence of computation as a medium, rather than just a set of tools, suggests a growing correspondence between digital work and traditional craft. Personal and conversational in tone, with examples and illustrations drawn from a variety of disciplines, Abstracting Craft shows that anyone who gives form with software, whether in architecture, painting, animating, modeling, simulating, or manufacturing, is practicing personal knowledge and producing visual artifacts that, although not material, are nevertheless products of the hands, eyes, and mind. Chapter by chapter, McCullough builds a case for upholding humane traits and values during the formative stages of new practices in digital media. He covers the nature of hand-eye coordination; the working context of the image culture; aspects of tool usage and medium appreciation; uses and limitations of symbolic methods; issues in human-computer interaction; geometric constructions and abstract methods in design; the necessity of improvisation; and the personal worth of work. For those new to computing, McCullough offers an inside view of what the technology is like, what the important technical issues are, and how creative computing fits within a larger intellectual history. Specialists in human-computer interaction will find an interesting case study of the anthropological and psychological issues that matter to designers. Artificial intelligence researchers will be reminded that much activity fails to fit articulable formalisms. Aesthetic theorists will find a curiously developed case of neostructuralism, and cultural critics will be asked to imagine a praxis in which technology no longer represents an authoritarian opposition. Finally, the unheralded legions of digital craftspersons will find a full-blown acknowledgment of their artistry and humanity.





نظرات کاربران