ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Context

دانلود کتاب متن نوشته

Context

مشخصات کتاب

Context

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر:  
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 113 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 630 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Context به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب متن نوشته نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

THE COPYRIGHT THING......Page 1
DONATIONS AND A WORD TO TEACHERS AND LIBRARIANS......Page 2
Table Of Contents......Page 5
Tim O'Reilly......Page 6
With a little common sense, parents have nothing to fear from letting young children share their screen time......Page 7
Teen Sex......Page 9
Nature's Daredevils: Writing For Young Audiences......Page 11
The Lesson Plan......Page 13
Writing In The Age Of Distraction......Page 16
Extreme Geek......Page 18
Half-resign from mailing lists......Page 21
Keep a pending list......Page 22
What I Do......Page 23
Tales from the encrypt: If you care about the integrity of your data, it’s time to investigate solutions for accessing and securing it—and not just for the here and now......Page 27
Radical Presntism......Page 29
A Cosmopolitan Literature for the Cosmopolitan Web......Page 31
Copyright law is set up to protect critics, while leaving fans of creative works out in the cold......Page 33
Think Like a Dandelion......Page 35
Creative Commons......Page 37
The Alternative......Page 38
The Self-Serve Difference......Page 39
A Built-In Future......Page 40
Too Cheap to Fail......Page 41
The “Standard” Response......Page 42
What’s Your Theory?......Page 44
Market Theory......Page 45
The activities that are restricted by download licence agreements range from the ridiculous to the dubious......Page 47
Net Neutrality for Writers: It’s All About the Leverage......Page 49
Proprietary Interest......Page 52
Flexibility and nuance......Page 54
It’s better to stop surveillance control because it is the people who really want to be free......Page 56
The economics of “free” goods and services cannot be explained in terms of the marketplace, digital or otherwise—humans are more complicated than that......Page 58
You can’t really make a 3D movie while the money comes from 2D DVDs. And as for art-house 3D? Forget it......Page 61
There’s something you won’t see mentioned by too many advocates of cloud computing—the main attraction is making money from you......Page 63
Infantalizing hardware......Page 65
Journalism is looking for a daddy figure......Page 66
Gadgets come and gadgets go......Page 67
The press loves the iPad, but beware Apple’s attempt to shackle your readers to its hardware......Page 68
Bespoke computing experiences promise a pipe dream of safety and beauty—but the real delight lies in making your own choices......Page 71
Doctorow’s First Law......Page 73
Blogging is not on the way out—it’s just that other social media have taken over many of its functions......Page 76
Far from being a cure for the industry’s woes, substituting streams for downloads wastes bandwidth, reduces privacy, and slows innovation......Page 77
It may seem as unlikely as a publicly edited encyclopedia, but the internet needs publicly controlled search......Page 80
Copyright Enforcers Should Learn Lessons from the War on Spam......Page 82
Warning to All Copyright Enforcers: Three Strikes and You’re Out......Page 84
Rupert Murdoch wants to remake the web as a toll booth, with him in the collector’s seat, but the net won’t shift to his will......Page 85
How Do You Know If Copyright Is Working?......Page 87
News Corp Kremlinology: What Do the Times Paywall Numbers Mean?......Page 91
Persistence Pays Parasites......Page 93
Demanding that users abstain from net will never work when they need it for their jobs. Better to practise safe hex......Page 95
Why do our institutions—particularly banks—fail to grasp the most rudimentary basics of password security?......Page 97
We should treat personal electronic data with the same care and respect as weapons-grade plutonium—it is dangerous, long-lasting and once it has leaked there’s no getting it back......Page 99
Memento Mori......Page 101
Love the Machine, Hate the Factory......Page 103
Untouched by Human Hands......Page 104
Close Enough for Rock ’n’ Roll......Page 105
About the Author......Page 107
License......Page 108
Creative Commons Notice......Page 112




نظرات کاربران