ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Android Apps for Absolute Beginners

دانلود کتاب برنامه های Android برای مبتدیان Absolute

Android Apps for Absolute Beginners

مشخصات کتاب

Android Apps for Absolute Beginners

دسته بندی: سیستم های عامل
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1430234466, 9781430234463 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه های Android برای مبتدیان Absolute: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، اندروید



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Android Apps for Absolute Beginners به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه های Android برای مبتدیان Absolute نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه های Android برای مبتدیان Absolute

هر کسی می تواند شروع به ساخت برنامه های ساده برای پلتفرم اندروید کند، و این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه! Android Apps for Absolute Beginners شما را با استفاده از مثال‌های انگلیسی ساده و کاربردی، مراحل راه‌اندازی و اجرای اولین برنامه‌های Android خود را هدایت می‌کند. این مه از اصطلاحات و رمز و راز که توسعه برنامه اندروید را احاطه کرده است را از بین می برد و دستورالعمل های ساده و گام به گام برای شروع به شما ارائه می دهد. آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید به زبانی که همه می توانند بفهمند و بهترین شروع ممکن را در توسعه اندروید به شما ارائه می دهد مثال های ساده و گام به گامی را ارائه می دهد که یادگیری را آسان می کند و به شما امکان می دهد مفاهیم را بدون سر و صدا انتخاب کنید. توضیحات کد و طرح بندی واضح را ارائه می دهد تا می‌توانید در اسرع وقت برنامه‌های خود را اجرا کنید آنچه یاد خواهید گرفت خودتان و رایانه‌تان را برای توسعه برنامه‌های Android راه‌اندازی کنید از محیط برنامه‌نویسی Eclipse استفاده کنید تا توسعه اندروید خود را کارآمد و ساده کنید. آنها فوراً کار می کنند برنامه خود را طوری طراحی کنید که برای کاربران بالقوه جذاب باشد استفاده از صفحه لمسی Android از میانبرها و برگه های تقلب برای ایجاد برنامه ها به روشی آسان استفاده کنید از اصول جاوا و XML برای انتقال به برنامه های پیشرفته تر استفاده کنید این کتاب برای چه کسانی است اگر شما یک ایده عالی برای یک برنامه اندروید دارید، اما قبلا هرگز برنامه نویسی نکرده اید، پس این کتاب برای شما مناسب است. شما نیازی به داشتن هیچ گونه مهارت قبلی در برنامه نویسی کامپیوتر ندارید - تا زمانی که میل به یادگیری دارید و می دانید کدام انتهای ماوس کدام است، دنیای توسعه برنامه های اندروید در انتظار شماست! فهرست مطالب اطلاعات اولیه: قبل از شروع کار بعدی چیست؟ راه پیش رو ما راه اندازی یک محیط توسعه Android متن باز مقدمه ای بر جاوا، XML و نحوه عملکرد اندروید مروری بر چارچوب برنامه Android طراحی چیدمان صفحه: نماها، گروه ها و انواع طرح بندی طراحی رابط کاربری: طراحی دکمه ها، منوها، دیالوگ ها و هشدارها گرافیک برای اندروید: تصاویر دو بعدی و انیمیشن افزودن تعامل: مدیریت رویدادهای رابط کاربری درک ارائه دهندگان محتوا درک اهداف و فیلترهای هدف آینده: سه بعدی، ابزارک ها، بلوتوث، نقشه ها، جستجو و موارد دیگر


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Anybody can start building simple apps for the Android platform, and this book will show you how! Android Apps for Absolute Beginners takes you through the process of getting your first Android applications up and running using plain English and practical examples. It cuts through the fog of jargon and mystery that surrounds Android application development, and gives you simple, step-by-step instructions to get you started.  Teaches Android application development in language anyone can understand, giving you the best possible start in Android development Provides simple, step-by-step examples that make learning easy, allowing you to pick up the concepts without fuss Offers clear code descriptions and layout so that you can get your apps running as soon as possible What you’ll learn Get yourself and your computer set up for Android apps development Use the Eclipse programming environment to make your Android development efficient and straightforward Follow steps in plain English to build simple apps and get them working immediately Style your application so that it appeals to potential users Make use of the Android’s touch screen Use shortcuts and cheat sheets to create apps the easy way Use the basics of Java and XML to move onto more advanced apps Who this book is for If you have a great idea for an Android app, but have never programmed before, then this book is for you. You don’t need to have any previous computer programming skills—as long as you have a desire to learn, and you know which end of the mouse is which, the world of Android apps development awaits! Table of Contents Preliminary Information: Before We Get Started What’s Next? Our Road Ahead Setting Up an Open Source Android Development  Environment An Introduction to Java, XML and How Android Works An Overview of the Android Application Framework Screen Layout Design: Views, ViewGroups and Layout Types User Interface Design: Buttons, Menus, Dialogs and Alerts Designing Graphics for Android: 2D Images & Animation Adding Interactivity: Handling UI Events Understanding Content Providers Understanding Intents and Intent Filters The Future: 3D, Widgets, Bluetooth, Maps, Search, and More



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents at a Glance......Page 3
Contents......Page 333
About the Author......Page 338
About the Technical Reviewer......Page 339
Acknowledgments......Page 340
The Weapon: Android, the Innovative Mobile Code Environment......Page 4
The Formula for Success......Page 5
Operating System and IDE......Page 6
Dual Monitors......Page 7
Preliminary Information: Before We Get Started......Page 8
Some History: What Is Android?......Page 9
Advantage Android: How Can Android Benefit Me?......Page 10
What’s Covered......Page 11
Preparing for Liftoff: SDK Tools to Download......Page 12
Java......Page 13
Eclipse......Page 14
Summary......Page 15
Your Android Development IDE......Page 17
Java, XML, and How Android Works......Page 19
Screen Layout Design......Page 20
Graphics and Animation Design......Page 21
Content Providers......Page 22
The Future of Android......Page 23
Summary......Page 24
Installing Java, Eclipse, and Android......Page 25
Java SE and JRE: Your Foundation for Application Development......Page 26
Eclipse IDE: The Development Environment......Page 27
Android SDK: The Android Tool Kit for Eclipse......Page 31
Android Development Tool: Android Tools for Eclipse......Page 32
The Android Environment Within Eclipse......Page 36
Updating the Android SDK......Page 37
AVDs: Smartphone Emulators......Page 39
USB Smartphone Drivers: External Devices......Page 41
Developing on 64-Bit Computing Platforms......Page 42
Summary......Page 44
Introducing the Android Software Development Platform......Page 46
Understanding Java SE and the Dalvik Virtual Machine......Page 47
The Directory Structure of an Android Project......Page 48
Common Default Resources Folders......Page 49
The Values Folder......Page 50
Leveraging Android XML (Your Secret Weapon)......Page 51
Desktop Clocks......Page 52
Bitmap Images......Page 53
Alternate Resource Folders......Page 54
Launching Your Application: The AndroidManifest.xml File......Page 55
Launching Eclipse......Page 56
Creating an Android Project......Page 57
Inspecting and Editing the Application Files......Page 60
Setting a Variable Value in strings.xml......Page 64
Running the App......Page 65
Adding an Application Icon......Page 66
Summary......Page 70
Android Framework Overview......Page 72
The Foundation of OOP: The Object......Page 73
Some OOP Terminology......Page 74
The Blueprint for an Object: The Class......Page 75
Providing Structure for Your Classes: Inheritance......Page 80
Defining an Interface......Page 81
Bundling Classes in a Logical Way: The Package......Page 82
An Overview of XML......Page 83
The Anatomy of an Android Application: The APK File......Page 84
Android Application Components......Page 85
Android Activities: Defining the UI......Page 86
Broadcast Receivers: Announcements and Notifications......Page 87
Content Providers: Data Management......Page 88
Android Intent Objects: Messaging for Components......Page 89
Android Manifest XML: Declaring Your Components......Page 90
Summary......Page 92
Android View Hierarchies......Page 94
Nesting Views: Using the ViewGroup Class......Page 95
Setting Up for Your Screen Layout......Page 97
Using Linear Layouts......Page 98
Using Relative Layouts......Page 109
Sliding Drawers: Expanding Your UI......Page 113
Using Padding and Margins with Views and Layouts......Page 116
Summary......Page 117
Using Common UI Elements......Page 119
Adding an Image Button to Your Layout......Page 120
Adding a Text to Your Layout......Page 130
Adding an Image......Page 131
Using Menus in Android......Page 133
Creating the Menu Structure with XML......Page 134
Defining Menu Item Strings......Page 135
Inflating the Menu Structure via Java......Page 138
Making the Menu Work......Page 140
Displaying an Alert Dialog......Page 144
Summary......Page 149
An Introduction to Graphics Resources in Android......Page 150
Implementing Images......Page 151
Using Bitmap Images in Android......Page 152
PNG Images......Page 153
Frame-based or Cel 2D Animation......Page 154
Tween Animation in Android......Page 163
Using Transitions......Page 169
Creating 9-Patch Custom Scalable Images......Page 173
Adding a VideoView Object......Page 179
Adding the Java for Video......Page 181
Summary......Page 184
Listening for and Handling Events......Page 185
Event Callback Methods......Page 186
Handling onClick Events......Page 187
Implementing an onClick Listener for a UI Element......Page 188
Adding an onClick Listener to an Activity in Android......Page 189
Touchscreen’s Right-Click Equivalent: onLongClick......Page 197
Keyboard Event Listeners: onKeyUp and onKeyDown......Page 200
Adding the Java for Keyboard Events......Page 201
Adding the XML for Context Menus......Page 204
Adding the Java for Context Menus......Page 206
Controlling the Focus in Android......Page 211
Adding the XML for Focus Control......Page 212
Adding the Java for Focus Control......Page 216
Summary......Page 218
An Overview of Android Content Providers......Page 219
Databases and Database Management Systems......Page 220
Android Built-in Content Providers......Page 221
Defining a Content Provider......Page 224
Creating the Content Providers Example Project in Eclipse......Page 225
Defining Security Permissions......Page 226
Adding Data to the Contacts Database......Page 230
Querying a Content Provider: Accessing the Content......Page 233
Appending to a Content Provider: Adding New Content......Page 239
Modifying Content Provider Data: Updating the Content......Page 245
Removing Content Provider Data: Deleting Content......Page 250
Summary......Page 255
What Is an Intent?......Page 257
Android Intent Messaging via Intent Objects......Page 258
Explicit Intents......Page 261
Implicit Intents......Page 262
Using Intents with Activities......Page 263
Writing the Digital Clock Activity......Page 268
Wiring up the Application......Page 271
Sending Intents......Page 273
Using Intents with Services......Page 276
Creating a Service......Page 279
Implementing Our MediaPlayer Functions......Page 283
Wiring the Buttons to the Service......Page 284
Running the Application......Page 285
Using Intents with Broadcast Receivers......Page 286
Creating the Timer User Interface via XML......Page 287
Creating a Timer Broadcast Receiver......Page 288
Configuring the AndroidManifest.xml file Tag......Page 290
Implementing our Intent......Page 291
Running the Timer Application via the Android 1.5 Emulator......Page 296
Summary......Page 297
Widgets: Creating Your Own Widgets in Android......Page 298
Location-Based Services in Android......Page 300
Google Maps in Android......Page 301
Google Search in Android......Page 304
Shared Preferences......Page 305
External Memory......Page 306
Device Administration: Security for IT Deployments......Page 307
3D Graphics: Using OpenGL ES 1.x in Android......Page 308
SoundPool......Page 309
MediaRecorder......Page 310
Summary......Page 311
A......Page 312
C......Page 315
E......Page 317
G......Page 318
I......Page 319
L......Page 321
M......Page 322
O......Page 323
R......Page 325
S......Page 326
T......Page 327
V......Page 328
Z......Page 329




نظرات کاربران