ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La simmetria

دانلود کتاب تقارن

La simmetria

مشخصات کتاب

La simmetria

دسته بندی: ریاضیات
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: SC/10 57 
ISBN (شابک) : 8807850575, 9788807850578 
ناشر: Feltrinelli 
سال نشر: 1981 
تعداد صفحات: 173 
زبان: Italian 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب La simmetria به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تقارن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تقارن

تقارن فقط یک مفهوم زیباشناختی یا یک مفهوم ریاضی نیست: می تواند بسیار بیشتر باشد و معنای بیشتری داشته باشد و این کتاب هرمان ویل - که اکنون یک کتاب کلاسیک است - سعی در کشف معنای کامل آن دارد. در واقع نگارنده بر آن است تا کاربردهای مختلف اصل تقارن را در عرصه هنر و جهان آلی و معدنی بررسی کند و معنای فلسفی - ریاضی ایده تقارن را تبیین کند. برای هدف اول به کمک مجموعه ای غنی از تصاویر متوسل می شود، در حالی که برای دوم، مفاهیم و نظریه های تقارن و نسبیت را با هم مقایسه می کند. روشی که ویل دنبال می کند روش تحقیق نظری است: یعنی او از یک اصل کلی مبهم شروع می کند، سپس به دنبال یک مورد خاص مهم می گردد که از آن به تدریج به دنبال ساخت و سازها و انتزاعات بیشتر ریاضی تا فلسفی به کلیت باز می گردد. اول، او به طور گسترده با ما از تقارن دو طرفه - یعنی بین راست و چپ - و عملکرد آن در هنر و طبیعت، اعم از ارگانیک و غیرارگانیک صحبت می کند. متعاقباً او به تدریج این مفهوم را تعمیم می دهد، ابتدا در محدوده هندسه باقی می ماند، و سپس با عبور از آنها، با یک فرآیند انتزاع ریاضی، به ایده ریاضی که زیربنای تمام جنبه های خاص تقارن است، می رسد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

La simmetria non è soltanto un concetto estetico o un concetto matematico: può essere e significare assai di più e questo libro di Hermann Weyl - ormai un classico - cerca di esplorarne il senso completo. L'Autore intende, infatti, esaminare le varie applicazioni del principio della simmetria nel campo dell'arte e del mondo organico e inorganico, e spiegare il significato filosofico-matematico dell'idea di simmetria. Per il primo scopo ricorre all'ausilio di un ricco corredo illustrativo, mentre, per il secondo, mette a confronto le nozioni e le teorie della simmetria e della relatività. Il metodo seguito da Weyl è quello proprio della ricerca teorica: egli muove, cioè, da un principio generale vago, poi cerca un importante caso particolare dal quale risale gradualmente alla generalità seguendo costruzioni e astrazioni più matematiche che filosofiche. Ci parla dapprima diffusamente della simmetria bilaterale - cioè tra destra e sinistra - e della sua funzione nell'arte e nella natura, sia organica sia inorganica. Successivamente generalizza a poco a poco questo concetto, prima restando entro i confini della geometria, e poi valicandoli, con un processo di astrazione matematica, per giungere all'idea matematica che sta alla base di tutti gli aspetti particolari della simmetria.





نظرات کاربران