ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mediatization in Popular Music Recorded Artifacts: Performance on Record and on Screen

دانلود کتاب رسانه‌سازی در مصنوعات ضبط‌شده موسیقی پرطرفدار: عملکرد در ضبط و روی صفحه

Mediatization in Popular Music Recorded Artifacts: Performance on Record and on Screen

مشخصات کتاب

Mediatization in Popular Music Recorded Artifacts: Performance on Record and on Screen

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1498556329, 9781498556323 
ناشر: Lexington Books 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 280
[281] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Mediatization in Popular Music Recorded Artifacts: Performance on Record and on Screen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه‌سازی در مصنوعات ضبط‌شده موسیقی پرطرفدار: عملکرد در ضبط و روی صفحه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه‌سازی در مصنوعات ضبط‌شده موسیقی پرطرفدار: عملکرد در ضبط و روی صفحه

در میانجی‌سازی در مصنوعات ضبط‌شده موسیقی عامه پسند: اجرای روی ضبط و روی صفحه، رابطه بین اجرا، میانجی‌گری فناوری و حس حضور زنده از طریق یک مجموعه ای از مطالعات موردی مربوط به محصولات موسیقی محبوب. الساندرو براتوس میانجیگری فناورانه را به عنوان فرآیندی از احراز هویت که شامل زنجیره ای از نمونه های به هم پیوسته است که ریشه در زمینه فرهنگی که در آن محصولات رسانه ای برای بازاریابی طراحی شده اند، و همچنین تکنیک ضبط و پس از تولید آن را شکل می دهد، بررسی می کند. این کتاب سوابق پس از مرگ را تجزیه و تحلیل می کند، موردی عجیب از سازماندهی آهنگ های ضبط شده غیبتا از نوازندگان اصلی آنها که امکان همکاری "دیگر دنیا" را بین زنده ها مطرح می کند. و مردگان براتوس همچنین استدلال می کند که اهمیت حیاتی اجرای زنده برای ایجاد یک رابطه شخصی و صمیمی بین اجراکنندگان و مخاطبان در ساخت سمعی و بصری کنسرت فیلمبرداری شده بازتاب می یابد، که در آن تماشاگر به جای یک شرکت کننده فعال در موقعیت یک شاهد قرار می گیرد. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Mediatization in Popular Music Recorded Artifacts: Performance on Record and on Screen, the relationship between performance, technological mediation, and the sense of live presence is investigated through a series of case studies related to popular music products. Alessandro Bratus explores technological mediation as a process of authentication that involves a chain of interconnected instances that have their roots in the cultural context in which the media products are designed to be marketed, and that also shape its recording technique and post-production. The book analyzes posthumous records, a peculiar case of the organization of recorded tracks made in absentia of their original performers that puts forward the possibility of an “otherworldly” collaboration between the living and the dead. Bratus also argues that the crucial significance of live performance for the construction of a personal, intimate relationship between performers and audiences reverberates in the audiovisual construction of the filmed concert, in which the spectator is put in the position of a witness rather than an active participant.





نظرات کاربران