دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: First
نویسندگان: Alasdair C. MacIntyre
سری:
ISBN (شابک) : 0268018715, 9780268018719
ناشر: University of Notre Dame Press
سال نشر: 1990
تعداد صفحات: 126
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 106 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Three Rival Versions of Moral Enquiry: Encyclopedia, Genealogy, and Tradition : Being Gifford Lectures Delivered in the University of Edinburgh in 1988 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سه نسخه رقیب پرسش اخلاقی: دائرclالمعارف ، شجره نامه و سنت: سخنرانی های گیفورد بودن در دانشگاه ادینبورگ در سال 1988 ارائه شد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Alasdair MacIntyre - که نیوزویک او را «یکی از برجستهترین فیلسوفان اخلاق در جهان انگلیسی زبان» نامیده است - در اینجا سخنرانیهای گیفورد 1988 خود را به عنوان بسط اثر قبلیاش عدالت کیست؟ کدام عقلانیت؟ او با در نظر گرفتن فاصله فرهنگی و فلسفی که جهان اواخر قرن نوزدهم لرد گیفورد را از دنیای ما جدا می کند، شروع می کند. مک اینتایر ادعا می کند که چشم انداز آن جهان قبلی به طور قطعی در ویرایش نهم دایره المعارف بریتانیکا بیان شده است، که تحقیق اخلاقی را به عنوان ارائه بینشی و تداوم پیشرفت عقلانی بشر به سمت روشنگری هر چه بیشتر تصور می کرد. مک اینتایر آن برداشت از تحقیق اخلاقی را با دو مفهوم رقیب که در اواخر قرن نوزدهم فرموله شد مقایسه میکند: مفهوم Zur Genealogie der Moral نیچه و آن مفهومی که در فهرست نامه پاپ Leo XIII Aeterni Patris بیان شده است. سخنرانیها بر ادغام آکویناس از شیوههای تحقیق آگوستینی و ارسطویی، ناتوانی دیدگاه دایرهالمعارفان در مقاومت در برابر نقد تومیستی یا تبارشناسی، و مشکلات پیش روی تبارشناس معاصر پس از نیچه متمرکز است. مک اینتایر با در نظر گرفتن پیامدهای تحصیل در دانشگاه ها و کالج ها نتیجه گیری می کند.
Alasdair MacIntyre—whom Newsweek has called "one of the foremost moral philosophers in the English-speaking world"—here presents his 1988 Gifford Lectures as an expansion of his earlier work Whose Justice? Which Rationality? He begins by considering the cultural and philosophical distance dividing Lord Gifford's late nineteenth-century world from our own. The outlook of that earlier world, MacIntyre claims, was definitively articulated in the Ninth Edition of the Encyclopaedia Brittanica, which conceived of moral enquiry as both providing insight into and continuing the rational progress of mankind into ever greater enlightenment. MacIntyre compares that conception of moral enquiry to two rival conceptions also formulated in the late nineteenth century: that of Nietzsche's Zur Genealogie der Moral and that expressed in the encyclical letter of Pope Leo XIII Aeterni Patris. The lectures focus on Aquinas's integration of Augustinian and Aristotelian modes of enquiry, the inability of the encyclopaedists' standpoint to withstand Thomistic or genealogical criticism, and the problems confronting the contemporary post-Nietzschean genealogist. MacIntyre concludes by considering the implications for education in universities and colleges.
Adam Gifford\'s project in context -- Genealogies and subversions -- Too many Thomisms? -- Augustinian conception of moral enquiry -- Aristotle and/or/against Augustine -- Aquinas and the rationality of tradition -- In the aftermath of defeated tradition -- Tradition against encyclopaedia -- Tradition against genealogy -- Reconceiving the university as an institution and the lecture as a genre.